Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIten te jaksatte/ehditte olla sosiaalisia työpäivän jälkeen?

Vierailija
27.09.2019 |

MIten ihmiset ehtivät/jaksavat/viitsivät pitää yllä isoa ystäväpiiriä? Kutsua vieraita ja järjestää juhlia?
Itse en tapaa oikeastaan koskaan ketään perheeni (mies ja kolme teiniä) lisäksi. Tai miehen vanhempia muutaman kerran kuukaudessa. En koskaan soita kenellekään eikä minua tavoita puhelimitse. OIkeasti olen tavannut tänä vuonna kerran yhden kaverini ja pari kertaa yhden sukulaiseni. En vain jaksa/viitse töiden jälkeen. Miten te muut sen teette?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa viikolla. Viikonloppuisin vähä paremmin, toisinaan.

Vierailija
2/9 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jaksettiin viinan voimalla. Nykyään ei enää silläkään, koska on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa.

Vierailija
4/9 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisessa työssä (lasten kanssa) työskennellessäni en jaksanutkaan. Olen introvertti, ja kun olin päivän ollut meluisassa ja vilkkaassa ympäristössä, jossa piti vielä pysyä joka hetki valppaana ja melkein tuntui, että olisi tarvinnut silmät selkäänkin, illat oli todellakin pakko pyhittää ylhäiselle yksinäisyydelle. Ystäviä jaksoin nähdä joskus viikonloppuisin. Sittemmin olenkin tietoisesti valinnut töitä, joissa en joudu pahemmin sosialisoimaan, koska loppupeleissä haluan säästää energiani ennemmin läheisilleni. Nyt välillä jopa kaipaan seuraa useammin kuin ystävillä on aikaa ja mahdollisuuksia tavata.

Vierailija
5/9 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi, mutta pakko se on yrittää kun on mennyt valitsemaan sukurakkaan, lapsellisen miehen...

Vierailija
6/9 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kunto, parempi elämä.

Vierailija
7/9 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enkä halua. Viihdyn niin paljon paremmin yksin. No mies ja teini ovat iltaisin kotona, mutta me kaikki ollaan eri huoneissa omissa oloissamme. Ollaan vähän erakkoluontoisia itse kukin. 

Vierailija
8/9 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa, työni on liiankin sosiaalista, joten jättäydyn suosiolla pois lähes kaikista vapaa-ajan kissanristiäisistä. Ystäviä on elämäntyylistäni huolimatta vielä jäljellä ja heitä jaksan tavata yksi kerrallaan, eikä liian usein sitäkään. Eli vedä sinäkin rohkeasti omat jaksamisen rajasi.

Vierailija
9/9 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei voi jaksaa? Helppoa se on moneen muuhun asiaan verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi