Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tilauksesi on lähetetty postin kotiinkuljetuksella!"

Vierailija
27.09.2019 |

Vaikka mielestäni tilatessani en moista valinnut, minua ärsyttää kotiinkuljetukset kun en koskaan ole silloin kotona vaan töissä. Eikö niitä nyt voisi vaan toimittaa sinne postiin josta voin itse hakea, kuka nämä kotiinkuljetukset työaikaan on keksinyt?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä postista haet joka tapauksessa, jos ei ole postilaatikkoon toimitettava. Tuovat vain lapun ettei voi toimittaa.

Vierailija
2/4 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuo on postinkin ongelma? Minä olen usein kironnut UPS:n ja muiden kuljetusfirmojen kotiinkuljetusta. Luulevat vissiin, että Suomessa on aina joku kotirouva päivystämässä kuten Yhdysvalloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tuo on postinkin ongelma? Minä olen usein kironnut UPS:n ja muiden kuljetusfirmojen kotiinkuljetusta. Luulevat vissiin, että Suomessa on aina joku kotirouva päivystämässä kuten Yhdysvalloissa.

Siksi aina vähän kiristänyt tilailla jostain Saksasta yms. kun ne tulee Aina jollain DHL:n kotiinkuljetuksella jota sitten pitää alkaa järjestelemään. Melkeinpä sama kun tilaa töihin, mutta tuurilla just silloin on kuitenkin joku vapaapäivä itsellä. Kuski kyllä kernaasti haluaisi jättää paketin aina ulko-oven eteen mikä on kyllä hullun hommaa kun kuka vaan sen voi siitä nyysiä.

Vierailija
4/4 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on ärsyttänyt kun ei ole ollut vaihtoehtoa kun tilaa esim. jostain saksasta, ei ne paketit useinkaan kotiin tulleet vaikka niitä odotti.

Mutta työpaikalle tilattuna ovat tulleet.

Nyt parilla viime kerralla on kyllä tullut postilta viestiä ennakkoon, että halutessa voidaan toimitustapaa muuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä