Pissatulehdus uhkaa tulla, mikä avuksi?
Olen juonut paljon ja juon nyt karpalomehua. Mikä muu auttaisi? Koko ajan on pissahädän tunne ja on välillä vaikea pidätellä. Toisaalta on myös vähän kutinaa. Voisko se olla sittenkin hiivatulehdus? Tuleeko siinä pissatulehduksen kaltaisia oireita?
Kommentit (10)
lakkasivat noin 4 päivässä.
Jatka vaan juomista, kyllä sen pitäisi helpottaa!
Vuoden joi teetä ja sen jälkeen ei ole tulehduksia ollut
siihen asti juon karpalomehua..
tiedättekö onko parempi pissata jatkuvasti vai yrittää pidättää jonkun aikaa?
ap
Yksi tuttu sai tulehduksen häädettyä aina vähäksi aikaa karpalomehulla, mutta sitten tulikin kunnon tulehdus, joka levisi munuaisiin ja sairaalaanhan siitä joutui.
koittanu pitkittää vessaan menoa. Kato kellosta aikaa ja pidennä aina vähäsen pissalla käyntien väliä. Juo koko ajan ja runsaasti. Kannattaa välillä juoda myös jotain lämmintä (esim. mehua), mulla on joskus ruumiinlämpö laskenu aika kovasti kun oon niin paljon juonu kylmää.
vettä ja c-vit tabletteja, niillä lähtee.
Virtsatietulehdus on aina bakteerin aiheuttama.
Just karpalomehua, puolukkamehua yms. Hiivassa voi myös olla samaa tuntua aluksi. Itse olen joskus erehtynyt ensioireissa. Joskus kun alkaa oikein kiinnittää asiaan huomiota, niin tuntuu että pissattaa kokoajan. Jos kahdesta olisi valittava, niin hiivan mieluummin ottaisin. On ihan järkyttävä tuo virtsatietulehdus, mulle on tullu niin rajuna, että verta oon joutunu pissaamaan...