Greta huomasi Helsingin ilmastolakkolaiset- tviittasi meistä! Vähän mahtavaa, hyvä me!
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/803370-greta-thunberg-twiitta…
Ollaan Gretan puolella ja Putinin puolella Trumppia vastaan!
Kommentit (25)
Ymmärrättekö kuinka suomessakin jää ihmisiä työttömäksi noiden ilmastojuttujen takia?
Se oli vaan Gretan mediaosasto joka massapostailee twiittejä.
Mene kotiisi senkin Putinin trolli
Gretan mukaan 19 000 ilmastonvastustajaa mutta poliisin mukaan Gretan väite ei pidä paikkaansa. Voiko poliisia sakottaa tästä että on eri mieltä Gretan kanssa
Tuollaiset ilmastomielenosoitukset eivät auta yhtään mitään. Idioottien kokoontumisajoja.
Kyllä minua hävettäisi olla ruotsalaisen pikkutytön pillin mukaan hyppijä.
Mielenosoituksen tuottama meteli oli ainakin valtava. Melukin on saastetta.
Putin trolli. Eiköhän kaikki ole putinia vastaan vaikka onkin pienempi paha kuin pelletrump.
Oot upea Greta. 16v tyttö saa aikaan enemmän kuin kaikki poliitikot kymmeniin vuosiin.
Samalla valehteli osallistujamäärän törkeästi yläkanttiin. Kertoo siitä minkälainen valehtelija on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Oot upea Greta. 16v tyttö saa aikaan enemmän kuin kaikki poliitikot kymmeniin vuosiin.
Mitäköhän se on saanut aikaan? Paniikkia ja kuolemanpelkoa herkimpien nuorien keskuudessa kenties mutta mitään se ei ole tehnyt asioiden hyväksi.
Kiinnostaa ihan vtusti tykkääkö hän vai ei.
Persut toki on arvottomia, ei tässä siitä ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
KAIKKI poliitikot KYMMENIIN vuosiin???? Kai itsekin tajuat olevasi jotenkin höhlä? Greta on toki vaikuttanut paljon välillisesti päättäjiin, mutta konkreettsia tekoja ei ole mitenkään poikkeuksellisen paljon. Ja kaikki poliitikot ympäri maailmaa saavat kuule politikoitua aika paljon kymmenissä vuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Gretan mukaan 19 000 ilmastonvastustajaa mutta poliisin mukaan Gretan väite ei pidä paikkaansa. Voiko poliisia sakottaa tästä että on eri mieltä Gretan kanssa
Osaako Greta jo suomeakin? Ohhoh. Ei kun se 19 000 olikin jonkun Arin tweetissä.
Ja toisekseen poliisi kertoi yhden hetken osallistujamäärän joka on tietenkin toinen kuin koko päivän kaikki osallistujat.
Itse paikalla olleena uskon enemmän Gretan arvioon kuin poliisien arvioon. Ja onko sillä tarkalla määrällä väliäkään, tärkeintä että ihmiset TUNSI ja KOKI sen valtavan yhteyden ja ykseyden. Oli niin voimaannuttavaa että ihan hankala sanoittaa tunteitaan. Kaikki yhdessä, miehet, lapset, pa kolaiset, koirat, aasit, kukot, kanat, naiset- yhdessä vastuttettiin ilmastoa. Olen niin ylpeä uudesta isänmaastani
Hahahahahahahaaaaaaa, sontaaaaaaa.
Ihanko itse reetta huomasi, voi että. Huvittavaa miten tästä likasta tullut joku ihmeen Gandhi joillekin, vaikkei se ole kuin pelkkä tavallinen likka jota näyttelijäperheensä sekä muut omaa etuaan tavoittelevat vihervasemmistoryhmät ohjailee häikäilemättä.
Ihana miekkari oli ja tietenkin siinä demossa tuntuu sillain ekstrapalkinnolta kun itse Gretakin tän meidän mitättömän demon huomasi kkun tämä tempaushan oli vaan meidän vaatimaton tapa pyytää ilmastolle huomiota. Mut mut, vihaajat aikovat vihata me tietyt tyypit kuljettan yhdessä haukkuvassa karavaanissa!
Olen ilmoittanut Gretan twiitit asiattomaksi