Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisetkin muka ilmastolakkoilee.

Vierailija
27.09.2019 |

Paskat sanon minä. Kopioivat täysin mitä ulkomailla tehdään. Eivät monikaan tosiasiassa tiedä mistään mitään. Pakko vaan olla mukana, kun muutkin tekee.
Eiköhän vielä yritä suomalaiset saada maailmalle julkisuuteen muka meidän oman ilmastoaktivistin. Huonolla menestyksellä kumminkin.
Tää on niin nähty suomalaisten puolelta. Marttyyrit ja mulkoilijat vauhdissa taas.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta menepä ehdottamaan, että nuo lakkoilijanuoret pitäisivät vaikkapa viikon kännykkä- ja somelakkoa, jolloin sähköä oikeasti säästyy ja korporaatiot jäävät ilman mainostuloja ja klikkauksia. Mahdoton ajatuskin!

Vierailija
2/3 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta menepä ehdottamaan, että nuo lakkoilijanuoret pitäisivät vaikkapa viikon kännykkä- ja somelakkoa, jolloin sähköä oikeasti säästyy ja korporaatiot jäävät ilman mainostuloja ja klikkauksia. Mahdoton ajatuskin!

Mä uskon, että tähän suuntaan ollaan menossa. Mutta muutos ajattelussa ei tapahdu kerralla. Kaikesta turhasta voi karsia, jokainen voi omassa elämässään miettiä mikä on turhaa kulutusta ja mistä voi luopua. Uskon, että ihmiset alkavat nyt vasta heräämään kunnolla asiaan ja hankkimaan tietoa sekä käymään arvokeskustelua oman päänsä sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa vaatia muita luopumaan jostakin kuin tehdä se itse.