Miten nopeasti apua lantionpohjan jumpasta?
Sain kaksi lasta lyhyen ajan sisään (vuosi ja 4 kk). Nyt haluttaisi yrittää elvyttää tauolle jäänyttä seksielämää, mutta huomasin että olen suomeksi sanottuna erittäin löysä nykyisellään. Eilen rakastelimme ensimmäisen kerran 5 kuukauteen enkä kyllä käytännössä tuntenut penistä lainkaan. Aikamoinen järkytys kieltämättä!
Tiedustelisinkin nyt, kuinka nopeasti jumppaamisella saa paikat kuntoon? Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen, muiden ei tarvitse vastata.
Kommentit (5)
Googlaapa lantionpohjafysioterapiaa alueeltasi. He arvioivat ja antavat harjoitusohjeita. Toki ohjeitahan on netti, lehdet... yms paikat täynnä. Lähinnä kun kuvailit ongelmaa, se kuulosti sellaiselta, että ammattilaisen arvio ja apu voisi olla hyödyksi.
Minä tilasin 'treenikaverin' tai tais jopa tulla kylkiäisenä. Nopsaan paikat tiukkeni.
Pystyn puristamaan miehen kalun ulos halutessani
Kateellisena täällä luen noita :( Itsellä ei kyllä ihan dramaattista parannusta ole tullut, vaikka aktiivisesti jo jonkin aikaa treenannut. Voi olla tässäkim sama kuin muissa punttitreeneissä ettei kaikille vaikuta samalla tavalla.
Muutama kuukausi, enkä kyllä ihan joka päivä treenaillut. Kannattaa, ihan jo sen takia ettei ala kärsimään virtsankarkailusta, ellet kärsi jo.
Itse miehenä huomasin vaikutuksen jo pari viikkoa vaimon alettua harjoitella, sai puristettua jopa niin kovaa tietyllä kohdalla, että piti lopettaa liike ettei kaluun satu. Myöhemmin teki varovammin, niin tuntui kuin värkkinsä olisi pussaillut nautinnollisesti terskan juurelta. Eli varovasti sitten kun on lihakset löytyneet, ettei miehestä tunnu puraisuilta ne jännittelysi. Todellakin suosittelen treenaamaan, monia hyötyjä ja kummankin nautinnot kasvaa.