Väliovet saman värinen kuin lattia?
Onko hassun näköistä? Mulla olis vielä lattiamaalia jäljelläkin. Lattiat on sellaiset vaaleahkot pellavanrusehtavat.
Kommentit (12)
Meillä on kokovalkoinen talo muuten, mutta lattiat kaunista tammiparkettia ja väliovet samoin, myös karmit. Vaatekaappien ovet samaa tammea. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kokovalkoinen talo muuten, mutta lattiat kaunista tammiparkettia ja väliovet samoin, myös karmit. Vaatekaappien ovet samaa tammea. Tykkään.
Ok, kiitos! Tosi vaikea löytää kuvia, niitä kyllä löytyy jossa ovet on saman väriset kuin seinät. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos! Tosi vaikea löytää kuvia, niitä kyllä löytyy jossa ovet on saman väriset kuin seinät. Ap
Ole hyvä. Tämä oli sisustusarkkitehdin vaihtoehto valkoisille välioville.
70- ja vielä 80-luvulla sisustetuissa asunnoissa näyttää olevan pajon puun, eli parketin välisiä ovia. Sen jälkeen valkoisia. Riippuu ihan siitä pidätkö retrotyylistä.
Tästä saat vähän kuvaa, miltä samanvärinen lattia ja ovi näyttää. Kuvassa tosin aika rustiikki versio.
Vierailija kirjoitti:
Tästä saat vähän kuvaa, miltä samanvärinen lattia ja ovi näyttää. Kuvassa tosin aika rustiikki versio.
Ups, linkki unohtui: https://dalyscarrickmore.com/doors-floors/
Googlaa ””interior doors” tai ”internal doors”, löydät paljon kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa ””interior doors” tai ”internal doors”, löydät paljon kuvia.
Juu olen googlaillut mutta tuota maalattu lattia+ovet comboa ei oikein löydy. Ap
Mun googlaustaidot ei kyllä riittänyt löytämään samalla värillä maalattuja ovia ja lattiaa 🤷♀️
Onkohan siihen joku syy mitä en hoksaa, että miksi se ei tunnu olevan oikein suosittua? Ap
Niin ja miten sitten ovilistat, pitäisikö nekin olla lattian (ja oven) väriset? Vai valkoisella kaikki? Jotkuthan suosittelee että jalkalistat olisi samalla värillä kuin lattia. Ap