Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roskalavat fb ja likaiset kamat

Vierailija
27.09.2019 |

Itse vain en millään pystyisi antamaan likaista, vaan voisin ensin putsata, tokikaan sohva ja matot eri asia. Joku juuri antaa pois kaksi Tupperwaren juomapulloa ja pesu jää hakijalle. Ei siinä mitään, mutta onko iso homma pestä ne kaksi pulloa? Kattolamppu aivan jäätävän pölyn peitossa, en tiedä miten voi edes kuvan laittaa niin pölyisestä, olisiko mahdotonta edes hieman pyyhkäistä. Onko mussa joku häikkä, kun en vain käsitä. Ovat tietysti ilmaisia, mutta silti, en ojentaisi likaista vastaanottajalle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokikaan?

Vierailija
2/12 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokikaan?

Sorry, tokikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokikin?

Vierailija
4/12 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tarkoitus sanoa, että ei tartte tulla kitisemään siitä ettei lahjoitettavat vaatteet/tavarat olekaan ihan priimaa. Itse ainakin putsaan kaiken ensin niin hyvin kuin pystyn, mutta saatan silti sanoa että likaisia, jotta tietää hakija varautua. 

Tietty sit jos on joku tavara jonka peseminen olis hankalaa tms ja se nyt ois menossa roskiin, niin piruako siihen enää aikaansa tuhraa. Jos joku sen haluaa niin pesee varmaan, muuten saa mennä roskiin.

Vierailija
5/12 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä et pystyisi, mutta joku muu pystyy, ja joku mielellään ottaa ne juomapullot ja pesee itse. Vaihtoehtoina antajalla on luultavasti tavaran heittäminen roskiin tai lahjoittaminen siinä kunnossa kuin se on. Itse taistelen roinaa täynnä olevan rintamamiestalon kanssa (hamstraajaäidin 40 vuoden aikana keräämät "aarteet") ja olen täysin uupunut jo tavaran lajittelusta, tekisi mieli vain tilata jätelava pihaan ja pari rotevaa miestä kantamaan kaikki roina sinne.

Vierailija
6/12 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese roskia, minusta se ei ole ilmastonmuutoksen kannalta mitenkään hyvä asia.

Vierailija
7/12 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sun ei tarvitse antaa likaista tavaraa, tuotetta, vaan edelleen voin putsata, pestä ja vaikka kiillottaa. Jossain tiukkatahtisessa muutossa monikaan ei jaksa, ehdi vaivautua, haluavat vaan nopeasti turhasta eroon. Mulle aivan evvk.

Vierailija
8/12 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hae, jos et niitä halua.

Vierailija
9/12 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pese roskia, minusta se ei ole ilmastonmuutoksen kannalta mitenkään hyvä asia.

Jos kuitenkin annat ne eteenpäin niin jokuhan ne pesee. Vai pitäisikö vastaanottajan sitoutua säilyttämään sinun pölysi ja mähnäsi?

Vierailija
10/12 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin annat ne eteenpäin niin jokuhan ne pesee. Vai pitäisikö vastaanottajan sitoutua säilyttämään sinun pölysi ja mähnäsi?

Se on roska. En voi tietää, mitä löytäjä/uusi käyttäjä aikoo tehdä. Mistä tiedän, menevätkö roskalavalle viskomani verhot koiranpentujen alustaksi vai ikkunaan? Tai tuleeko siitä muovipullosta turveruukunsuojus vai juomapullo.

Minusta roskan vastaanottajan tulee ymmärtää, että roskan poisviskaaja ei ole vastuussa siitä, mitä uusi käyttäjä sille aikoo tehdä. Jos verhossa on reikä, en roskiinviejänä katso olevani vastuussa siitä, että se tulee korjata, ettei roskien dyykkaajalle tule paha mieli.

Vierailija
11/12 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollakulla on käyttöä juomapullolle, niin vanhan peseminen on ilmaston kannalta parempi kuin uuden ostaminen.

Vierailija
12/12 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti uudestaan. Sinä ostat/noudat ilmaiseksi jotain tavaraa, sinä peset sen ennen käyttöönottoa, eikös? ELi mitä järkeä on antajankin sitä jo putsata? Tupladuunia, ja ympäristö kiittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi