Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät radiojuontajat ? :D

Vierailija
27.09.2019 |

Itse rakastan kuunnella radiota, ja kuuntelen varmaan 7 tuntia päivässä! Vaihdan kanavaa ohjelman mukaan sekä sen mukaan kuka on ärsyttävä juontaja - niin ihan mielenkiinnosta kysyn kuka juontaja sua äryttää ? Itse diggaan Jaajoa aamussa, sekä Aki ja Minna novalla on jees, Kimmo V on ihana samoin Novan Anssi ja Nina, ärsyttäviä on Tytti Kiviharju, Anni Hautala sekä Vappu Pimiä ..jota en pysty kuuntelee sekuntiakaan! :D

Kommentit (230)

Vierailija
141/230 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin järviradion miesjuontajasta joka aina vittuili kaikille soittajille. :D 

miten oon missannut. kuka tyyppi kyseessä? :D

Vierailija
142/230 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin järviradion miesjuontajasta joka aina vittuili kaikille soittajille. :D 

miten oon missannut. kuka tyyppi kyseessä? :D

Oliko Esko Riihelä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/230 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on kanavia mistä valita, joten epämiellyttävä äänen kajahtaessa eetteriin voi vaihtaa sujuvasti toiselle taajuudelle.

Minä en voi sietää Jenni Poikelusta. En radiossa enkä telkkarissa enkä missään.

Sen sijaan joskus tulee hetkittäin pätkittäin ikävä räävitöntä Anssia (Ari Peltonen) sekä nuorta Ruben Stilleriä.

Vierailija
144/230 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Aallon Dynastian hajottaminen oli kyllä typerä teko Nelosen radiojohdolta. Tekijöillä kohtasi kemiat, oli mukava kuunnella joka aamu. En tiedä miksi korvattiin Kurosella ja Alexandrovalla, heidän arjessaan ei mielestäni tapahdu mitään hauskaa ja mielenkiintoista. Ovat sellaista pehmeää vaniljaa, ilman särmää. Nautin Dynastiassa Sohvis-Jarin neurooseista, Valteen änkyröinnistä, yms. Myös Anna Perhon arjen tapahtumat oli hauskasti kerrottu silloin kun oli osa Dynastiaa.

Vierailija
145/230 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko Maunuksela

Suomalaisen musiikin tunnilla

Yle Radio Suomi

(Ei millään pahalla, mutta tossa ohjelmassa hän minua ärsyttää)

Vierailija
146/230 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Suomi

Heidi Sohlberg

Vierailija
147/230 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Airaksinen (vieläkö hän juontaa?) ja dj Orion. Molemmilla selkäpiitä karmiva ääni ja selkäpiitä riipivä tapa käyttää sitä.

Vierailija
148/230 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli-niminen mies Radio Suomessa ärsyttää eniten. Tuota ei oikein pysty kuuntelemaan kun myötähäpeä nousee liian suureksi. Aikaisemmin juonsi Kansanradiota, mutta sitten alkoi olemaan enemmän kanavalla enemmän äänessä. Pahinta myötähäpeää tämä Olli on kuitenkin aiheuttanut juontaessaan Puhelinlangat laulaa-ohjelmaa. Tuolla kanavalla harvoilla ohjelmilla on omaa juontajaa, joten kaikki juontajat ovat vuorollaan äänessä vähän kaikkina aikoina. Esim. Puhelinlangat laulaa-ohjelmassa perjantaisin 18-21 on joka perjantai eri juontajakaksikko, siis eri kokoonpano.

Vierailija
149/230 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula "Paukki" (wtf?) Rinta-Kanto ja Tinni Wikström. Käheä-ääniset kähisijäköhisijänaiset eivät kuulu radioon, se on PUHEtyö.

Juuso Mäkilähde on uskomattoman rasittava juttuineen ja äänenpainotuksineen.

Vierailija
150/230 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronica Verho puhuu kurkullaan, ei äänihuulillaan. Ei vain pysty kuuntelemaan.

Vierailija
151/230 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle puheen Aktissa on joku insinööriksi itseään kutsuva mies, joka on ilmeisen lukihäiriöinen tmv. Puhuu koko ajan väärin. Ääntää väärin, sanoo vääriä sanoja, ei osaa lukea jne. Aivan järkyttävä ja millä ihmeellä tällainen pääsee vielä radioon töihin.

Vierailija
152/230 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hussilla ei ole mitään kunnon sanottavaa.

Vierailija
153/230 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Haapasalo YLE Suomi, hirveä radioääni, kaiken lisäksi väitti, että juhannus ei ole kaksoispyhä, kun toinen päivä on aatto... Voi hyvää päivää! Perjantai on aatto, ja lauantai ja sunnuntai pyhiä.

Vierailija
154/230 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Haikala (Yle Radio Suomi). 

Vierailija
155/230 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki Peltonen on muuten OK, mutta hirveä ääni. Edesmennyt Kalle Haatainen, sama juttu.

Edesmennyt?

Vierailija
156/230 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli Haapakangas Ylellä ja loputon v..... ohjelmaan soittajille esim. ohjelmassa Puhelinlangat laulaa.

Vierailija
157/230 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALMA HÄTÖNEN!

Vierailija
158/230 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuso Mäkilähde komea ja ihana ääni.

Vierailija
159/230 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tommonen radiojuontaja kun Olli Haapakangas on radiotyössä? Ei tuota s-vikaisen sössötystä jaksa kuunnella.

Vierailija
160/230 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alenxandrova ja muka seksikäs-radioääni. Kanava kääntyy välittömästi, ei vaan pysty.

Aiemmin Radio Cityn aamuissa ollut Janica Saxelin otti myös korviin narisevalla puhetyylillään ja töksähtelevillä juonnoillaan. City on lempikanavani musiikin puolesta, mutta tuolloin piti kääntää toisille kanaville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan