Miksi tällä palstalla JANKUTETAAN aina jostain?
Kommentit (17)
Minä myönnän jankuttavani, kun haluan pitää keskustelun aktiivisena. Enkä viitsi vain upata. Muuten se häviää ja unohtuu.
Jankuttajat ja miksi-miksi-kyselelijät ovat sosiaalisesti eritytyneitä, mutta rasittavampia luonnossa kuin täällä. Arvatenkin osalla on mielenterveysjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska suurin osa tällä palstalla kirjoittelevista on idiootteja. Vain oma mielipide on oikea, eikä muita näkökulmia hyväksytä.
Ihan totta. Tämä palsta ei enää pitkiin aikoihin ole ollut enää keskustelupalsta, vaan täällä puretaan omaa pahaaoloa ja traumoja.
Itketään ja poljetaan jalkaa, jos joku on ollut erimielti. Erityisen haukkumisen kohteena on anopit ja miehet, sitten muut sukulaiset, ystävät, naapurit, työkaverit ja huudetaan suuvaahdossa kuinka pahoja ja ilkeitä ovat, elävät paskassa ja juopottelevat ja pureskelevat nuuskaa ja elävät sossun rahoilla ja tuilla. Ja mun liksa on pari miljoonaa ja maksan veroja 99% tuloista ja elätän sossupummit.
Ja minä itte oon niin hyvä, täydellinen, virheetön ja kaikin puolin mallikelpoinen kuin meidän teinit.
Mielenkiinto menee näihin keskusteluihin kun täällä on vain täydellisiä, virheettömiä, kauniita ja hoikkia ja niin ihania ja ystävällisiä ihmisiä ja muut ovat niitä paskoja ja idiootteja, jotka eivät ymmärrä mun hurmosta ja täydellisyyttä.
Palstan ongelma on nykyisellään nimenomaan se, että länkytetään ja jauhetaan samoista aiheista yhä uudelleen ja uudelleen, samoilla kuluneilla ja väsyneillä argumenteilla. Esimerkiksi nyt tästä eräästä Gretasta ilmaantuu päivittäin useita uusia ketjuja, joissa ei ole koskaan mitään rakentavaa puolin eikä toisin. Vastustajansa ovat näissä kitkeriä persu-setämiehiä ja puolustajat hölmöjä vihervassareita olevinaan. Keskustellaan vain henkilöstä eikä asiasta. Alkaa tosissaan kyllästyttää pikku hiljaa. On näitä muitakin, niin kuin nämä "venäjäntrolli" -ketjut yms. Jonkinlaista ryhtiliikettä nyt tarvittaisiin. Eihän tämän kuolemanvakavaa tarvitse ollakaan, mutta jotain rotia pitäisi saada keskusteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketjut poistetaan?
Siksi, koska teidän saatanoiden jankutuksen ärsyttävät. Joka. Vtun. Päivä. Samaa. Paskaa.
Poistan.
Jankutus palstalla on yhtä kuin keskustelu.
On ehkä snadisti häiriöisiä ihmisiä liikkeellä.
Esim viikko jankattu jostain 10- pullokoneenhoitajasta.
Vierailija kirjoitti:
Koska paskapalsta 🥳🥩🎉
Ja sinä olet yksi pääsyyllisistä palstan paskuuteen. Jankkaat täällä mielisairasta lätinääsi aamusta iltaan. Etkö oikeasti OSAA keskustella mistään muusta kuin pupasta, perunamuusista ja eläkeläisten jugurteista?
Vierailija kirjoitti:
Esim viikko jankattu jostain 10- pullokoneenhoitajasta.
Joka päivälle tulee oma jankkaus. Oikeasti vähintään kymmenen aloitusta näkee, vaikka en varmaan tuntia päivässä täällä yhteensä ole.
Siksi, koska suurin osa tällä palstalla kirjoittelevista on idiootteja. Vain oma mielipide on oikea, eikä muita näkökulmia hyväksytä.