Kiitti Aki Palsanmäki!
Tosi hyvä juttu kun Aki joka ikisessä ohjelmassa muistaa korostaa, että kippo, kuppi, kannu ja maljakko on täysin arvoton jos siinä on pienikin nirhauma tai kolhu. Kaikki myyjät on uskoneet tämän mantran kuin raamatun sanan ja seurauksena valtavasti ihanaa antiikkia on pilkkahinnalla myynnissä. Ja rikkoutumat tuskin edes näkyy!
Olen kerännyt valtavan hienon kokoelman punaista, vihreää ja sinistä lasia, pelkkää designia, todella kauniita esineitä. Kaikissa on joku mitättömän pieni virhe, ja olenkin saanut ne huippuhalvalla.
Kiitos Aki, jatka vaan samalla linjalla! Olen niin köyhä ettei minulla olisi mitenkään muuten ollut mahdollisuutta ostaa näin upeita esineitä. Nyt ne ovat vitriineissä ikkunan edessä, luonnonvalo tuo esiin ihanat värit.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Aki ei taida olla oikeasti mikään ammattimainen antiikkiesineiden arvioija, kunhan tekee bisnestä...
En ole katsonut HKK:ta, mutta tuli tällainen mieleen. Te varmaan osaatte sanoa paremmin Akin ammattimaisuudesta ja ammattilaisuudesta.
T. Kommentin kirjoittaja
Aki ei taida olla oikeasti mikään ammattimainen antiikkiesineiden arvioija, kunhan tekee bisnestä...