Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin tänään kolme kalapuikkoa, kaksi kiiviä ja yhden perunan, mies valittaa silti että syön liikaa

Vierailija
26.09.2019 |

Olen lihava 166cm/71kg

Yritän koko ajan laihduttaa mutta välillä minua huimaa niin että on pakko syödä enemmän kun niin sanotusti saisin. Olen ottanut kaksi tai kolme perunaa kun mies tekee omia juttujaan esimerkiksi pelaa.

Mies löysi kiivien ja perunoiden kuoret roskista ja alkoi valittaa että taas syön liikaa. Minä joudun piilottamaan sänkyni alle ruokapatukoita koska en muuten saisi nukuttua nälältäni.

Nyt kaikki sanotte että eroa mutta asun miehen asunnossa ja en voi lähteä yksin keskelle ei mitään. Sukulaisia tai ystäviä ei ole. Voiko noin pieneen ruokamäärään jotenkin totutella?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kiivit kyllä ihmetyttää.

Vierailija
2/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pysyit kolmessa kalapuikossa, sillä kuten moni muistaa niin neljännen kalapuikon rohmuamisesta soitetaan poliisit paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
4/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kiivit kyllä ihmetyttää.

Ääliö

Vierailija
5/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan se mies on, ei tuollaista mässäilyä normaali ihminen harrasta.

Vierailija
6/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. et ole lihava.

2. olet aikuinen ihminen ja päätät itse miten paljon syöt.

3. https://thl.fi/fi/palvelut-ja-asiointi/valtion-sosiaali-ja-terveydenhuo…

Vierailija
7/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa syöt liian vähän.

Et ole lihava, vaan lievästi ylipainoinen.

Miehesi sen sijaan on kaheli. Eroa, et tarvitse "miestäsi" mihinkään.

Vierailija
8/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikänä kuullut mitään noin ongelmallista.

1. Syöt mitä syöt, kenenkään edessä ei tartte piilotella ruokaa. Jos ei kelpaa, niin se on henkistä väkivaltaa ja ---> vaihtoon.

2. Asut miehen asunnossa. Voit milloin tahansa muuttaa pois, yhteiskunta kyllä pitää huolen asumistukien ja tarvittaessa myös tt-tukien kautta.

3. Jos olet liian lihava Omasta Mielestäsi, niin tutki vähän ruokavalioasioita, ei kukaan itseään näännyttämällä ja paastoamalla laihdu, vaan tavoitteena on terveellinen elämänTapa.

Vierailija
9/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on maailman ihanin mies.<3

Vierailija
10/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tuo on se annoksesi. Mutta oikeasti kalapuikkoja ja perunaa saa syödä kyllä ihan reippaasti, ei niistä liho.

Se millä lihot, ovat nuo jemmailemasi ruokapatukat. Eli listaa tähän nyt kaikki suklaapatukat ja muut energiajutut, joita söit.

Jätä ne pois ja syö nälkään vaikka omenia ja banaania sekä appelsiinia. Hetkessä laihtuu.

Vierailija
11/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama virsi täälläkin onkohan meillä sama mies tosin mä söin vaan kaksi kalapuikkoa ja yhden kiivin😂

Vierailija
12/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tuo on se annoksesi. Mutta oikeasti kalapuikkoja ja perunaa saa syödä kyllä ihan reippaasti, ei niistä liho.

Se millä lihot, ovat nuo jemmailemasi ruokapatukat. Eli listaa tähän nyt kaikki suklaapatukat ja muut energiajutut, joita söit.

Jätä ne pois ja syö nälkään vaikka omenia ja banaania sekä appelsiinia. Hetkessä laihtuu.

On ihkua, kun ravintoarvoista ymmärtämätön tulee selittämään täysin potaskaa.

Vierailija
13/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kiiviä ja kalapuikkoa tungit miehen hanuriin sanomisen jälkeen?

Vierailija
14/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö säännöllisesti pieniä aterioita, muutoin aineenvaihdunta hidastuu jolloin laihtuminen todellakaan ei onnistu.

Ja mies, joka pitää sinua lihavana, joutaa mennä.

Kuten tuolla on jo neuvottu, saat asumiseen apua.

Ei tuon miehen vaatimukset tuohon painonpudotukseen lopu, vaikka onnistuisitkin laihtumaan, mikä ei tuommoisella nälkäkuurilla tapahdu ainakaan pysyvästi.

Vierailija
15/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että näin onnettomaan trolliin edes vastataan.

Vierailija
16/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei herra ole bodari tai muuten timmi ja lihaksikas niin ei sillä ole varaa valittaa. Jos mies on sut tommosen valinnut, niin sen tulisi siihen tyytyä.

En käsitä, miten suhteeseen otetaan joku omana itsenään ja sitten myöhemmin alkaa marina että sitä pitäisi muuttaa.

Et syö liikaa, mutta tuo sinun ruokavalio ei ole järin terveellinen tai nälkää pitävä, en ihmettele jos mieli tekee kaikkea. Tarvitset proteiinia, hyvää rasvaa ja hidasta hiilihydraattia. Jos sun täytyy laihduttaa niin tee se itsesi vuoksi ja ukko mukaan muutokseen. Tai mielummin pistät miehen pihalle ja sit treenaat ittes kuumana, jos susta itestäs siltä tuntuu.

Ei olis ensimmäinen eikö viimenen kerta kun nainen tervehtyy ja toipuu syömishäiriöistä sen jälkeen, kun vahingollinen ja naljaileva mies on poissa kuvioista.

Vierailija
17/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nuo on ylimääräistä normaalien aterioiden päälle. Kyllä minä haluaisin että 166cm tyttöystäväni paino alkaisi 5: lla eikä 7:lla

Vierailija
18/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies dyykkaa roskiksia Porvoossa.

Vierailija
19/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun antas miehen pitää huoli ruokahuollosta ja kokkaamisesta?

Vierailija
20/23 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi