Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallaan ymmärrän miksi jotain Trumpia ei kiinnosta vittujakaan ympäristön hyvinvointi

Vierailija
26.09.2019 |

Se on rikas vanha äijä joka tietää kuolevansa seuraavan kymmenen vuoden sisällä mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Se vain haluaa hedonistisesti maksimoida oman hyötynsä vielä kun henki pihisee.

Siksihän nämä ilmastohipit on yleensä vähän nuorempaa ja huonotuloisempaa porukkaa. Heille ympäristön tuhoamisesta ei ole mitään hyötyä kuten Trumpille ja muille pohatoille. Siksi heillä on varaa vähän idealistisempaan ja epäitsekkäämpään ajatteluun.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla noinkin, ihan hyvä teoria.

Vierailija
2/11 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ajattele edes lapsiaan ja heidän lapsiaan, vain MINÄ MINÄ MINÄ.

Vierailija
4/11 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ajattele edes lapsiaan ja heidän lapsiaan, vain MINÄ MINÄ MINÄ.

Kun Trump ajattelee lapsiaan niin hän ajattelee vain kuinka pantavalta Ivanka näyttää tai kuinka Junior voisi auttaa häntä voittamaan seuraavat vaalit juonimalla jonkun vieraan vallan edustajien kanssa.

Vierailija
5/11 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko tuohon, kun Trumpilla olisi paljon mukavampi elämä jos ei olisi ryhtynyt edes  ehdokkaaksi. Luulen että jonkunlainen pakkomielle on sillä motiivina.

Vierailija
6/11 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko tuohon, kun Trumpilla olisi paljon mukavampi elämä jos ei olisi ryhtynyt edes  ehdokkaaksi. Luulen että jonkunlainen pakkomielle on sillä motiivina.

Trump on narsisti. Pääsy Yhdysvaltojen (ehkä kaikkein vaikutusvaltaisimman valtion) presidentiksi on ultimaattinen narsistin unelma, vaikka varmaan olisikin mukavampi elämä jahdin kannella lekotellessa, mutta narsismi ei anna myöten. Pitää päästä pätemään ja sotkemaan asioita kuin hemmoteltu lapsi.

Vierailija
7/11 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en oikein jaksa kuunnella nuoria idealisteja, koska heillä ei tavallaan ole mitään menetettävää. Toki luonto (ehkä) voi olla vaarassa, jos emme toimi, mutta heillä ei ole vielä elämänsä aikana mitään muuta, johon olisivat panostaneet vuosikausia, joten he voivat heitellä mustavalkoisia näkemyksiään.

Tätä ilmastokysymystä pitää käsitellä kattavien tutkimusten pohjalta. Sellaisten tutkimusten, jotka ottavat ihan kaikki aspektit huomioon realistisesti. Kuten sen, mikä on ihmisen osuus, mikä on pitkän ajan kehityksen tulos maapallolla, mitä realistisia vaihtoehtoja on saada tämä valtava laiva kääntymään jne.

Vierailija
8/11 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitka-aikainen ystavansa Howard Stern oli sita mielta etta kun Donaldin kirjat eivat myyneet hanen agenttinsa ehdotti presidenttiehdokkaakksi ryhtymista. Ja hups, kirjat alkoivat menna kaupaksi.

Ennen tata kertaa hanen "Apprentice" TV ohjelmansa oli vaikeuksissa ja Donald luuli etta sama homma toimisi taas. Oli yllatys itselleenkin etta valittiin. Melaniaahan ei meinattu saada millaan Valkoiseen Taloon, hymyt on vielakin harvassa.

Vierailija
9/11 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Björn "Nalle" Wahlroos ollut nuorena idealisti? Niin se mieli muuttuu kun tulee järkeä ja kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
10/11 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon takia en oikein jaksa kuunnella nuoria idealisteja, koska heillä ei tavallaan ole mitään menetettävää. Toki luonto (ehkä) voi olla vaarassa, jos emme toimi, mutta heillä ei ole vielä elämänsä aikana mitään muuta, johon olisivat panostaneet vuosikausia, joten he voivat heitellä mustavalkoisia näkemyksiään.

Tätä ilmastokysymystä pitää käsitellä kattavien tutkimusten pohjalta. Sellaisten tutkimusten, jotka ottavat ihan kaikki aspektit huomioon realistisesti. Kuten sen, mikä on ihmisen osuus, mikä on pitkän ajan kehityksen tulos maapallolla, mitä realistisia vaihtoehtoja on saada tämä valtava laiva kääntymään jne.

Siis miten niin?

Vierailija
11/11 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpia kiinnostaa jälkikasvu tai jatkuvuus korkeintaan sen verran että saa Trump Jr:tä tai Ericiltä jotain vaaliapua tai vakoilutietoja seuraaviin vaaleihin.

Barronin tulevaisuus sitä tuskin kiinnostaa kun hän on jo ollut pidemmän aikaa kuollut sen jälkeen kun tämä aloittaa aikuisuuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme