Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut työkaveriin

Vierailija
26.09.2019 |

Aloitin työt pari vuotta sitten firmassa, jossa on paljon työntekijöitä. Työtilojen esittelyn yhteydessä näin tämän miehen ja silloin se iski - ihastuin. Emme vaihtaneet sanaakaan moneen kuukauteen mutta aina kun näimme joku kummallinen tunne minuun iski. Tunsin että tämä mies tunsi samoin. Katseet ja hymy oli vain jotain mikä sai minut käyttäytymään eri tavalla kuin normaalisti. Yritin aina olla kuin en olisikaan enkä juuri puhunut miehelle. Toki moikkasin normaalisti niin kuin muillekin. Työskentelemme eri asioiden parissa mutta törmäämme viikottain muutaman kerran. Tunne on edelleen sama. Tiedän että mies on puhunut minusta muille miehille, näen sen heidän käytöksestään.

Olemme muutaman kerran törmänneet vapaalla yössä ja lähennyimme. Mitään vakavaa ei ole tapahtunut mutta illan vietimme yhdessä. Pieni pusu ja kädestä pitelyä ilta sisälsi ja kaikki hänen kavereidensa edessä. Kerroin että meidän välillä on jotain kummallista sähköä ja olen varma että hän sen tuntee myös.

Mutta kun... mies on varattu!! Olen tämän kohtaamisen jälkeen ollut taas kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, mutta tunnen sen tunteen aina kun näemme. Tämä on todella raastavaa peitellä omia tunteita, koska tiedän ettei tämä voi edetä pidemmälle.

Jollain tavalla odotan joka päivä että näemme vaikka emme puhuisikaan. Se riittää että näen hänet. Myös hän seuraa minun liikkeitä aina kun näemme, vilkuilee salaa.

Kenenkään liittoa en halua rikkoa mutta jotain heillä on pakko olla menossa, jos noinkin avoimesti baarissa minun seurassa liikkui ja oli ehkä vähän mustasukkainen jos joku muu mies tuli lähelle. Välittömästi laittoi kätensä ympärilleni vähän kuin merkiksi että olen hänen. Voisiko hän kuitenkin olla niin että hänkin on ihastunut ja pelkää?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu, ihastuminen on vaan fiilis jonka voi ohittaa

Vierailija
22/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeksi viime viikonloppuna työkaverin häissä jotka löysivät toisensa työpaikalta. Molemmat olivat tahoillaan naimisissa kun tapasivat. Ja mitä naisen kunnioitukseen tulee niin sama pätee myös miehiin!! Ja mitähän väärää aloittaja on tehnyt? Jos mies pyörii hänen ympärillä kavereidensa edessä, niin eikös mies ole se joka on väärin toiminut? Pitäkää vaan mammat hyvää huolta miehistänne, ettei tartte täällä itkeä miehen lähtöä kauniin naisen mukaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka jahtaa varattua miestä ja ei ole lor tto?

Vierailija
24/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käyny samoin ja nyt oltu yhdessä jo useampi vuosi. Työpaikat on petollisia mutta jollain tapaa luonteva tapa tutustua. Saanko kysyä missäpäin suomea tapaus on sattunut?

Pelkäätkö, että se on sun mies, johon ap on ihastunut? Niin sen menettää kuin saakin, vai miten se sanonta menikään.

Vierailija
25/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ihastunut erääseen työpaikan mieheen ja minulla on vahva tunne, että myös hän tuntee vetoa minuun. Nyt ei olla onneksi törmätty pariin viikkoon, heti on ollut helpompi olla. Molemmat ollaan varattuja eikä mitään ole tapahtunut enkä aio edistää asiaa itse. Odottelen josko ihastuminen helpottais ajan myötä. Eri asia jos molemmat olis sinkkuja. Sillon menis ihan eri vaihde päälle...

Vierailija
26/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten varmasti työpaikoilla on 90% lorttoja ihmisiä töissä, koskee sekä miehiä että naisia. En ole koskaan työskennellyt yhteisössä jossa ei olisi syntynyt pareja. Minusta aloittaja ei ole tehnyt mitään väärää, päinvastoin yrittää tukahduttaa omia tunteitaan. Teet niinkuin parhaaksi näet vaikka olisi oma mies kyseessä :) minkä sille voisin jos toiseen ihastuisi.

Vierailija
27/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen oli minun ja mieheni tarina. Taitaa olla nämä työpaikat uusien ihmissuhteiden kohtaamispaikka! Neljä vuotta katseltiin juuri samalla tavalla kuin kirjoitit. Sitten joskus juteltiin ja huomattiin ettei tunteet ole olleet vaan huumaa. Pari vuotta on jo pitkä aika jos molemmat tuntee vetoa toisiin. Pisteet sille ettette ole suinpäin rynnänneet suhteeseen, se ei pitkälle kanna. Juuri tuollainen kipinän sytyttäminen liekkeihin pikku hiljaa on paras vaihtoehto nähdä, voisiko jotain kuitenkin kehittyä. Kyllä sen tunteen tuntee, ei siitä mihinkään pääse. Ja Toijan on just parasta kun olet kuin et olisikaan, sillähän myös testataan miehen oikeita tunteita :) noin minäkin tein :D

Jotenkin sairasta ilakoida siitä, että ap ja mies kusettavat tätä miehen puolisoa. Molemmat ovat raukkamaisia. Ei tuossa mitään ihanaa ja romanttista ole. Inhottavia ihmisiä kummatkin. Niin kuin sinäkin.

Vierailija
28/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia sivistyneimmissä maissa naiset on kotona eikä töissä.

Miehet ovat olleet pitkää viisaita että vältytään näiltä turhilta ihastumisilta ja selkkauksilta.

Perheet ja perheen rauha rikkoutuu.

Siksi vain miehet töissä ja tasapaino säilyy.

Vierailija
29/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP taas. Huoh. Jos mies on varattu ni mitä sä märiset? Unohda se. Problem solved.

Vierailija
30/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten varmasti työpaikoilla on 90% lorttoja ihmisiä töissä, koskee sekä miehiä että naisia. En ole koskaan työskennellyt yhteisössä jossa ei olisi syntynyt pareja. Minusta aloittaja ei ole tehnyt mitään väärää, päinvastoin yrittää tukahduttaa omia tunteitaan. Teet niinkuin parhaaksi näet vaikka olisi oma mies kyseessä :) minkä sille voisin jos toiseen ihastuisi.

Pussaillu varatun miehen kanssa. Juu, hyvin tukahdutti tunteensa.

Ja itseasiassa normaalit aikuiset kyllä osaavat säädellä tunteitaan ja käyttäytymistään. Ehkä te jotkut olette sitten jääneet taaperotasolle ja on tällainen normaali aikuisten ihmisten kehitysvaihe jäänyt välistä...

Vierailija
31/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapa heidän liitto vedellä viimeisiään.

Vierailija
32/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parien syntymisessä ole mitään väärää SILLOIN KUN MOLEMMAT OSAPUOLET OVAT VAPAITA.

Vierailija
33/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies lähti työkaverinsa matkaan enkä siitä syytä kun itseäni. En pitänyt miehestä hyvää huolta. Kannattaa mammojen pitää liittostansa hyvää huolta niin ei ole vaaraa muista ihastuksista. Kallis sormus ei tarkoita sitä että mies on teidän ikuisesti ilman panostusta. Terveisin: sohvaperuna

Vierailija
34/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies lähti työkaverinsa matkaan enkä siitä syytä kun itseäni. En pitänyt miehestä hyvää huolta. Kannattaa mammojen pitää liittostansa hyvää huolta niin ei ole vaaraa muista ihastuksista. Kallis sormus ei tarkoita sitä että mies on teidän ikuisesti ilman panostusta. Terveisin: sohvaperuna

Minun mies lähti työkaverinsa matkaan enkä siitä syytä kun itseäni. En pitänyt miehestä hyvää huolta. Kannattaa mammojen pitää liittostansa hyvää huolta niin ei ole vaaraa muista ihastuksista. Kallis sormus ei tarkoita sitä että mies on teidän ikuisesti ilman panostusta.

Terveisin: palstan uliulimies

Vierailija
35/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on ettei kahden ihmisen väliin voi tulla kolmatta osapuolta, jos siinä ei ole tilaa. Sano minun sanoneen, mutta ei voi liitto hyvin niillä. Seksi on seksiä ja sitä tapahtuu paljon eri ympyröissä mutta oikeaan ihastukseen vaaditaan kompaktin enemmän. Toivottavasti saatte tilanteen ratkaistua

Vierailija
36/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina jeesustellaan tästä että varatut pitää jättää rauhaan yms. Pas..aa.

Tosiasia että monet vaan roikkuu huonossa suhteessa kun ei ole muutakaan.

Puolet avioliitoista päätyy eroon joka tapauksessa jossain vaiheessa. Jos tunteita on niin miksi ei tehdä asialle jotain. Ihme tabu tämä asia täällä palstalla.

Vierailija
37/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin on ettei kahden ihmisen väliin voi tulla kolmatta osapuolta, jos siinä ei ole tilaa. Sano minun sanoneen, mutta ei voi liitto hyvin niillä. Seksi on seksiä ja sitä tapahtuu paljon eri ympyröissä mutta oikeaan ihastukseen vaaditaan kompaktin enemmän. Toivottavasti saatte tilanteen ratkaistua

Silti voi sekä ap ja tämä mies kunnioittaa tätä puolisoa ja kertoa asiasta. Ap voi odottaa sen verran, että mies jättää puolisonsa jos kerran on niin maagisesta rakkaudesta kyse, että mies on nyt täysin hänen lumoissaan ja haluaa entisestä eroon. Mutta ei. Minäminäminä. Mitäs muista.

Vierailija
38/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti voi liitto hyvin jos mies ramppaa yökaudet baareissa lääppimässä puolituttuja naisia. Mutta miten yksinkertainen pitää olla että haksahtaa tuollaiseen häntäheikkiin?

Vierailija
39/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä aina jeesustellaan tästä että varatut pitää jättää rauhaan yms. Pas..aa.

Tosiasia että monet vaan roikkuu huonossa suhteessa kun ei ole muutakaan.

Puolet avioliitoista päätyy eroon joka tapauksessa jossain vaiheessa. Jos tunteita on niin miksi ei tehdä asialle jotain. Ihme tabu tämä asia täällä palstalla.

Ei vaan ymmärretä sitä, miksi sitä puolisoa pitää pitää varalla. Jos kerran ihastuu toiseen eikä ole ohimenevää, niin sitten lopettaa sen entisen parisuhteen. Tuollainen toisen roikottaminen ja hänelle valehtelu samalla kun säätää jo muiden kanssa selän takana on inhottavaa. Ja ihan samalla lailla ap:kin on inhottava. Turha leikkiä pyhimystä kun tieten tahtoen lähtee touhuun mukaan, eikä vaadi miestä ensin järjestämään vanhat suhteet pois tieltä.

Vierailija
40/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tosi ihastunut yhteen työpaikan mieheen. Haaveilen hänestä. Olemme suudelleet. Olemme molemmat varattuja. Kummankaan parisuhde ei taida toimia tai sitten tapahtuma vain hetken huumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän