Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut työkaveriin

Vierailija
26.09.2019 |

Aloitin työt pari vuotta sitten firmassa, jossa on paljon työntekijöitä. Työtilojen esittelyn yhteydessä näin tämän miehen ja silloin se iski - ihastuin. Emme vaihtaneet sanaakaan moneen kuukauteen mutta aina kun näimme joku kummallinen tunne minuun iski. Tunsin että tämä mies tunsi samoin. Katseet ja hymy oli vain jotain mikä sai minut käyttäytymään eri tavalla kuin normaalisti. Yritin aina olla kuin en olisikaan enkä juuri puhunut miehelle. Toki moikkasin normaalisti niin kuin muillekin. Työskentelemme eri asioiden parissa mutta törmäämme viikottain muutaman kerran. Tunne on edelleen sama. Tiedän että mies on puhunut minusta muille miehille, näen sen heidän käytöksestään.

Olemme muutaman kerran törmänneet vapaalla yössä ja lähennyimme. Mitään vakavaa ei ole tapahtunut mutta illan vietimme yhdessä. Pieni pusu ja kädestä pitelyä ilta sisälsi ja kaikki hänen kavereidensa edessä. Kerroin että meidän välillä on jotain kummallista sähköä ja olen varma että hän sen tuntee myös.

Mutta kun... mies on varattu!! Olen tämän kohtaamisen jälkeen ollut taas kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, mutta tunnen sen tunteen aina kun näemme. Tämä on todella raastavaa peitellä omia tunteita, koska tiedän ettei tämä voi edetä pidemmälle.

Jollain tavalla odotan joka päivä että näemme vaikka emme puhuisikaan. Se riittää että näen hänet. Myös hän seuraa minun liikkeitä aina kun näemme, vilkuilee salaa.

Kenenkään liittoa en halua rikkoa mutta jotain heillä on pakko olla menossa, jos noinkin avoimesti baarissa minun seurassa liikkui ja oli ehkä vähän mustasukkainen jos joku muu mies tuli lähelle. Välittömästi laittoi kätensä ympärilleni vähän kuin merkiksi että olen hänen. Voisiko hän kuitenkin olla niin että hänkin on ihastunut ja pelkää?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh! Miksi joka ikinen päivä näitä ”olen ihastunut työkaveriin -juttuja? Joo, niinhän me kaikki muutkin ollaan. Olisi kiva ajatella välillä muutakin ja vaikka paeta tänne palstalle, mutta sitten täällä on joka kerta joku ulvomassa onnetonta rakkauttaan kun palstan avaa. Lopettakaa jo!

Vierailija
2/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tiedän että mies on puhunut minusta muille miehille, näen sen heidän käytöksestään.”

::::::::DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan, ihastunut on mies. Kun luin ni oli kuin omasta elämästä ja nyt 15 vuotta yhdessä kyseisen miehen kanssa :)

Vierailija
4/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on käskenyt kommentoida jos ei kiinnosta? Aloita vaikka oma keskustelu aiheesta, joka sinua kiinnostaa. Onneks täällä on niin paljon ketjuja että etköhän löydä omasi

Vierailija
5/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran. Yllättävää. 😴

Vierailija
6/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet aina rakastuvat lorttoihin?

Vierailija
7/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus mitä teinipaskaa

Vierailija
8/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käyny samoin ja nyt oltu yhdessä jo useampi vuosi. Työpaikat on petollisia mutta jollain tapaa luonteva tapa tutustua. Saanko kysyä missäpäin suomea tapaus on sattunut?

Vierailija
9/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on käskenyt kommentoida jos ei kiinnosta? Aloita vaikka oma keskustelu aiheesta, joka sinua kiinnostaa. Onneks täällä on niin paljon ketjuja että etköhän löydä omasi

Et sinä päätä kuka saa kommentoida ja mitä.

Vierailija
10/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää jotain uusia tarinoita, samat vanhat lorut kyllästyttää.

Vierailija
11/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän lorttoa naisessa on jos varattu mies piirittää???? Eiköhän kortti nainen olisi ollut jo haarat levällään aikoja sitten. Eikös aloittaja kirjoittanut ettei mitään ole tapahtunut, sehän onkin lorton naisen merkki :D

Vierailija
12/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla on tämä tapaus

Vierailija
13/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku typerä narttu luulee, että maailma pyörii hänen ympärillään ja taivaan portit aukeavat ja elämää suurempi rakkaustarina on roihahtamaisillaan, kun jonkun miehen sattuu tekemään persettä mieli

”Maagista sähköä välillämme”

😂😂😂

Vierailija
14/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

diipadaapadaapadaapadaapadiipadaapadaapadaapadaapadaapadaapadiipadaapadaapadiipadaapaMIES ON VARATTUdiipadaapadaapadiipadaapadaapadaapadiipadaapadaapadaapadaapadiipadaapadaapadaapadaapadaapadiipadaapa

- ole hyvä, tiivistin aloituksesi oleellisimpaan

Vierailija
15/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että pyöriikin, minun napa - minun maailma. Onneks myös tiedän sen, mikä on oma arvoni ja mies myös. Ei koskaan tulisi edes kysymään mitään panohommia minulta, tietää tasan tarkkaan ettei minua sellaisena pidä. Onneks kukaan ei voi tykätä toisesta muutoin kuin aina vaakamambon kautta :/

Vierailija
16/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kenenkään liittoa en halua rikkoa" - no, tuon miehen liiton näköjään haluat. Miksi näiden varattuihin ihastujien on aina oltava näin tekopyhiä?

Vierailija
17/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden varattujen miesten lösähtäneet vaimot täällä kommentoivat peloissaan tätä aloitusta. Pelkäävät, että joku  nätti pimu nappaa heidän miehensä.

Mun neuvo on, että firman pikkujouluissa viimeistään annat palaa vaan ja katsot miten käy.

Vierailija
18/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen oli minun ja mieheni tarina. Taitaa olla nämä työpaikat uusien ihmissuhteiden kohtaamispaikka! Neljä vuotta katseltiin juuri samalla tavalla kuin kirjoitit. Sitten joskus juteltiin ja huomattiin ettei tunteet ole olleet vaan huumaa. Pari vuotta on jo pitkä aika jos molemmat tuntee vetoa toisiin. Pisteet sille ettette ole suinpäin rynnänneet suhteeseen, se ei pitkälle kanna. Juuri tuollainen kipinän sytyttäminen liekkeihin pikku hiljaa on paras vaihtoehto nähdä, voisiko jotain kuitenkin kehittyä. Kyllä sen tunteen tuntee, ei siitä mihinkään pääse. Ja Toijan on just parasta kun olet kuin et olisikaan, sillähän myös testataan miehen oikeita tunteita :) noin minäkin tein :D

Vierailija
19/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata millainen mies. Kavereiden silmien edessä lääppii työpaikan pimua vaikka on varattu... mitä luulet, kuinka paljon äijä ja kaverinsa kunnioittavat sinua tai ylipäätään naisia jos meininki on tuollainen?

Vierailija
20/50 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että pyöriikin, minun napa - minun maailma. Onneks myös tiedän sen, mikä on oma arvoni ja mies myös. Ei koskaan tulisi edes kysymään mitään panohommia minulta, tietää tasan tarkkaan ettei minua sellaisena pidä. Onneks kukaan ei voi tykätä toisesta muutoin kuin aina vaakamambon kautta :/

Minkä ihmeen takia tykkää  naisesta mutta ei halua vaakamamboa. Ei ymmärrä

-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme