Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väliä tuloeroilla on?

Vierailija
26.09.2019 |

En voi ymmärtää tätä ihme hössöttämistä jostain tuloeroista. Siis miten se minun elämääni liikuttaa jos joku tienaa enemmän tai vähemmän kuin minä? Minä ainakin keskityn täysin siihen mitä itse tienaan ja jos koen etteivät rahat riitä johonkin mitä haluan niin teen enemmän töitä tai jotain. Joten kertokaa mulle että miten se teidän elämäänne liikuttaa jos joku tienaa enemmän tai vähemmän kuin sinä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on isommasta kuvasta yhteiskunnassa, ei siitä, tienaako joku 2000 euroa ja joku toinen 5000 euroa.

Jos tuloerot ovat yhteiskunnassa suuret, se tarkoittaa sitä, että jotkut putoavat helpommin yhteiskunnan ulkopuolelle ja myös alimmassa tuloluokassa tai syrjäytyneiden asiat ovat niin huonosti, että se luo turvattomuutta yhteiskunnassa, rikollisuus lisääntyy.

Eli rikkaimmat asuvat vartioiduissa taloissa, joissa on kalterit, jotta heille ei koidu haittaa kaikkein köyhimpien kerjäämisestä ja rikollisuudesta. Kehitys tuollaiseen tilanteeseen on se, mitä tuloeroilla vastustetaan. Ja myös sitä, että köyhyydestä tulee sellaista, joka estää elämässä pärjäämisen, kouluttautumisen ja itsensä elättämisen.

Eli jos Suomessa parempituloiset maksavat verotuloina sitä, että köyhinkin kansanosa ei elä kurjuudessa, jossakin toisessa maassa rikkaat maksavat paljon kotinsa vartioinnista ja itsensä suojelemisesta ja siitä, että määrällisesti useampi köyhyydessä elänyt päätyy vankilaan.

Vierailija
2/2 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Grant Cardone sanoo: MAKE MORE MONEY!

Se on niin yksinkertaista. Lopettakaa se itkeminen tuloeroista. Lopettakaa pihistely ja vinkuminen. TIENATKAA enemmän rahaa. Keinoja on tuhansia! Ei se palkkatyö ole ainoa keino tienata rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän