Minä vuonna on syntynyt nuorin tuntemasi äiti? Entä isä?
En tunne teiniäitejä, mutta hieman järkytyin kun kuulin, että kaverin 2003 syntyneestä pojasta on tulossa isä. Vuosilukuja ajatellessa poika on itsekin vielä ihan pikkulapsi, viimeiset pari vuosikymmentä on näköjään mennyt ihan huomaamatta ohi.
Kommentit (13)
2003 syntynyt tyttäreni tulossa äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen äitini ja Hän on syntynyt vuonna 1950.
Etkö tunne ketään vuoden 1950 jälkeen syntyneitä äitejä? Elätkö tynnyrissä?
Varmaan minä ja vuosimallia 94, sain ekan lapsen v.2014
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen paljonkin ihmisiä, mutta eiväthän he ole minun äitejäni!
Nuorin tuntemani äiti on syntynyt 1993, mutta toisaalta hänen lapsensa on jo 12. Nuorin isä taitaa olla myös syntynyt 1993, lapset noin 3- ja 5-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tässä kysyttiinkin, vai?
On älyttömän typerää tehdä lapsia jos ei ole kouluttautunut ja omaa vakituista työpaikkaa.
2004 on syntynyt nuorin tuntemani äiti.
Eikö eräs kansanedustajista saanut lapsen 14-vuotiaana, eikä millekään toiselle teinille, vaan 29-vuotiaalle miehelle. Ovat olleet yhdessä Linnan juhlissakin.
Vierailija kirjoitti:
2004 on syntynyt nuorin tuntemani äiti.
Mulla on itsellä saman ikäinen lapsi (eli 9-luokkalainen) ja kyllä hurjalta tuntuisi, jos hän olisi jo äiti. Tosin oli kai sitä omassa nuoruudessakin 15-vuotiaana äidiksi tulleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muu kuin oma äiti ei voi olla äiti? Mitä ne muut lapsia saaneet naiset sitten ovat, jos eivät äitejä?
Ei ole tällä hetkellä tuttavapiirissä nuoria äitejä. Poikani kertoi, että hänen koulukaverinsa saa lapsen, mutta en tunne itse tuota tyttöä. Ja hänkin on 19, joten ei onneksi lapsi kuitenkaan, toki nuori äiti kuitenkin.
Minulla on omassa ikäluokassani kuitenkin monta tuttua, jotka ovat saaneet lapsen 15-19 vuotiaina. Ja onneksi yhtä lukuunottamatta kaikilla on asiat menneet hyvin elämässä, on perusasiat kunnossa.