Vauva-lehden keskustelupalsta vuonna 2020: ylläpito joutui sulkevaan vauvan päivän viettämisestä kertovan topikin, koska siihen tuli liikaa asiattomia viestejä
Vauva-lehden keskustelupalstalla ei taida enää olla juuri sijaa vauvoista puhumiselle. Onneksi naisten vihaamista harrastetaan sen sijaan ahkerasti.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ja mä oon vuodessa 2020, koska tein juuri kurssisuunnitelmaa vuodelle 2020! Oikea vuosi on 2019, minkä varmasti ainakin joku tietääkin.
Mutta jos se elääkin jo tulevaisuudessa, siis tuo aihe on ensi vuonna ja se kertoi jo nyt, miten siinä tulee käymään? Hmmmm...
Eikö juuri tämä alapalsta ole aihe vapaa? Ei mikään vauva palsta. Täällähän on ne vauvapalsta osiot erikseen, olisiko se syy poistolle?
Täällä av:lla pitää puhua mm. tindereistä ja hypergamioista ja sillä siisti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö juuri tämä alapalsta ole aihe vapaa? Ei mikään vauva palsta. Täällähän on ne vauvapalsta osiot erikseen, olisiko se syy poistolle?
Täällä av:lla pitää puhua mm. tindereistä ja hypergamioista ja sillä siisti.
Tämä on siitä huolimatta Vauva-lehden keskustelupalsta. Ei sitä poistettu, vaan suljettiin, ja se oli toimituksen oma avaus.
Ap
Ja mä oon vuodessa 2020, koska tein juuri kurssisuunnitelmaa vuodelle 2020! Oikea vuosi on 2019, minkä varmasti ainakin joku tietääkin.