Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva-lehden keskustelupalsta vuonna 2020: ylläpito joutui sulkevaan vauvan päivän viettämisestä kertovan topikin, koska siihen tuli liikaa asiattomia viestejä

Vierailija
26.09.2019 |

Vauva-lehden keskustelupalstalla ei taida enää olla juuri sijaa vauvoista puhumiselle. Onneksi naisten vihaamista harrastetaan sen sijaan ahkerasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon vuodessa 2020, koska tein juuri kurssisuunnitelmaa vuodelle 2020! Oikea vuosi on 2019, minkä varmasti ainakin joku tietääkin.

Vierailija
2/4 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä oon vuodessa 2020, koska tein juuri kurssisuunnitelmaa vuodelle 2020! Oikea vuosi on 2019, minkä varmasti ainakin joku tietääkin.

Mutta jos se elääkin jo tulevaisuudessa, siis tuo aihe on ensi vuonna ja se kertoi jo nyt, miten siinä tulee käymään? Hmmmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö juuri tämä alapalsta ole aihe vapaa? Ei mikään vauva palsta. Täällähän on ne vauvapalsta osiot erikseen, olisiko se syy poistolle?

Täällä av:lla pitää puhua mm. tindereistä ja hypergamioista ja sillä siisti.

Vierailija
4/4 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö juuri tämä alapalsta ole aihe vapaa? Ei mikään vauva palsta. Täällähän on ne vauvapalsta osiot erikseen, olisiko se syy poistolle?

Täällä av:lla pitää puhua mm. tindereistä ja hypergamioista ja sillä siisti.

Tämä on siitä huolimatta Vauva-lehden keskustelupalsta. Ei sitä poistettu, vaan suljettiin, ja se oli toimituksen oma avaus.

Ap