Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saikohan mun mies paniikkikohtauksen kun jäi kiinni pettämisestä?

Vierailija
26.09.2019 |

Noin puoli vuotta sitten mies jäi kiinni viestittelystä muiden naisten kanssa. Myös kuvia lähetelty puolin ja toisin. Viestittely ei ollut mitään viatonta kuulumisten kyselyä ja voin vieläkin ihan fyysisesti pahoin kun mietin noita viestejä.

Olin töissä kun sain selville tämän että mies on pettänyt ja kun pääsin kotiin kerroin miehelle että tiedän viesteistä ja kylmän rauhallisesti sanoin että voi nyt pakata tavaransa ja häipyä mun elämästä.

Odotin että mies olisi alkanut puolustautumaan ja saanut taas puhuttua asiat niin että lopulta se olisin minä joka pyytää anteeksi ja epäilee itseään.
Aluksi mies kyllä yritti, kehtasi väittää että mä olen tehnyt jonkun feikkiprofiilin ja virittänyt ansan. Kuulemma vielä tiesi kokoajan että minä se olin joka toisessa päässä viestitteli?? 😀 Mainittakoon että mies siis itse vielä ollut se joka ensin ottanut yhteyttä niihin naisiin.

Toistin miehelle että ole hyvä ja häivy. Mies tajusi että selitykset eivät enää mene läpi ja tässä vaiheessa hän muuttui sekavaksi ja kirjaimellisesti lysähti maahan ja sanoi että ei saa henkeä. Makasi siinä maassa ja tuijotti vaan tyhjyyteen. Suutuspäissäni olin kuitenkin varma että yritti vain hakea sääliä ja manipuloida mua tuolla saamallaan kohtauksella.

Nyt kun luin tuota keskustelua Maisa Torpasta aloin miettiä että voiko olla että mies tosiaan sai jonkun paniikkikohtauksen? Eipä tuo asiaa muuta suuntaan eikä toiseen mutta aloin vaan tätä pohtimaan.

Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
2/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies jäi kiinni? Joku nainen kertoi? Tutkeit puhelimen? Kurkit viestejä? Mikä sai sinut epäilemään miestä? Mikä teidän suhteessa oli pielessä?

Vierailija
4/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä pohdit asiaa puoli vuotta tapahtuneen jälkeen miksi?

Mene hyvä ihminen eteenpäin.

Vierailija
5/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä paniikkikohtaukselta, mutta jos miehelläs on ollut tapana manipuloida niin hyvin mahdollista että ei sillä mikään hätä oikeesti ollut

Vierailija
6/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mies jäi kiinni exän kanssa viedtittelystö ja alastonkuvasta. Kuvan poisti ja yhteydenpidon naiseen kiinni jäätyä. Olivat muka olleet vain kavereita mutta mikropettämistä ainakin. Yhä yhdessä ja luottamus palannut. Tapahtuneesta 6 vuotta

Vierailija
7/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oikeastaan vika onkin sinussa kun ahdistat miehen tuolla tavalla nurkkaan?

Olen itsekin nähnyt tuollaista käytöstä. Kun muu ei enää auta niin heittäydytään 'kohtaukseen'.

Vierailija
8/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa-ketjua on luettu, ja sitten tänne typeriä kirjoittelemaan.

Miten viitsit olla noin typerä?

Heh, just kuuluu Lapinlahden lintujen älä viskaa mua pihalle -kappale. Siinä on tuo sun kehittelemäsi satu.

😂😂😂

Vierailija
9/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meillä muilla samanlaisia kokemuksia, me olemme fiksuja, toisin kuin sinä ja Jari-Matti.

Vierailija
10/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee eläin uhattuna? Se jähmettyy ja alkaa tärisemään. Miehes oli uhattuna tuona hetkenä kun tajusi että nyt mikäs pahasti, sinänsä ihan mahdollista että saa kohtauksen.

Kertomasi mukaan uskon kuitenkin enemmän siihen että feikkasi saadakseen sut säälimään ettei tarvitse ottaa vastuuta tekosistaan.

Vierailija
11/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee samaa osastoa kuin SDP:n kohuedustaja Husseinin shokkisairasloma.

Vierailija
12/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on mieheltä pelkkää teeskentelyä, keino selviytyä tilanteesta, kun sanat ja sepittely ei enää auta eikä tehoa.

Se, oliko tuo paniikkikohtaus vai teeskentelykohtaus, riippuu siitä, millainen mies on ollut kaikkinensa, tuon "kohtauksen" jälkeen.  Miten toiminut, mitä tehnyt, mitä puhunut, miten elämä on mennyt teillä.

Vain sinä tiedät sen, emme me täällä.

Ja kyllä kait tunnet miehesi, onko pohjmiltaan herkkä, voi "luhistua" tilanteissa, joissa toinen uhkaa eroamisella jne.

Vierailija
13/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies jäi kiinni? Joku nainen kertoi? Tutkeit puhelimen? Kurkit viestejä? Mikä sai sinut epäilemään miestä? Mikä teidän suhteessa oli pielessä?

Yksi näistä naisista laittoi mulle viestiä kun oli tullut ilmi että mies ei olekkaan sinkku. Tiedän miehen instagram salasanan, ihan itse on sen mulle antanut koska unohtaa aina salasanat. Kun tämä nainen otti muhun yhteyttä ja kertoi mitä mies on viestitellyt, ajattelin että ei ole mitään menetettävää ja menin katsomaan ig viestit. Tiedän että tein väärin mutta en oikeastaan edes kadu koska sain tietää totuuden miehestä ja varmuuden sille että en olekkaan mikään vainoharhainen hullu niin kuin mies aina väitti.

-ap

Vierailija
14/14 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa-ketjua on luettu, ja sitten tänne typeriä kirjoittelemaan.

Miten viitsit olla noin typerä?

Heh, just kuuluu Lapinlahden lintujen älä viskaa mua pihalle -kappale. Siinä on tuo sun kehittelemäsi satu.

😂😂😂

No enimmäkseen tämän tänne kirjoitin siksi kun alkoi häiritsemään että jos olinkin liian kylmä miestä kohtaan kun kuvittelin että yrittää vaan manipuloida mua ja toinen saikin oikeasti paniikkikohtauksen.

eikä olla enää yhdessä, erottiin tuon tapauksen jälkeen ja ikinä ei mies pyytänyt vilpittömästi anteeksi vaikka yrittikin että ei erottaisi

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme