Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi se ihanaa saada valita mies

Vierailija
26.09.2019 |

Mutta kun on ruma, läski ja tyhmä on tyydyttävä siihen, minkä on saanut. Ei ole kysyntää miesrintamalla.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ulipojilla tänäänkään työkiireitä. Ap varmaan mielenterveyssyistä saikulla?

T. Eläkeläinen

Vierailija
22/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta hyvänen aika! Erotkaa.

Miksi? Ei se ole taloudellisesti kannattavaa eikä meistä kumpikaan takuulla ketään muuta saisi.

Tämän takia nuoria kannustetaan käymään koulunsa loppuun, jotta ei tarvitsisi elää toisen siivellä.

Koulunkäynti ei takaa työpaikkaa tai hyvää palkkaa.

Senkö takia kannattaa uhrata oma hyvinvointinsa? Ihmisikä on sen verran pitkä joten töitä ehtii tulla ja mennä. Onnea et välttämättä saakaan ostettua puhtaasti rahalla saati olemalla ”onnenonkijana”

Paraneeko oma hyvinvointi kituuttamalla yksin? Kaksin aina kaunihimpi, ainakin taloudellisesti. Koulut on käyty.

Seurustelin aikanaan 8000e/kk tienaavan miehen kanssa jonka luonne oli sen verran läpimätä etten voinut pidemmän päälle katsoa koko miestä.

Ei se raha ratkaise. En ymmärrä ihmisiä, jotka valitsevat kumppaninsa rahan perusteella. Jotenkin ällöä myydä itsensä.

Olen tavannut kohtuullisen varakkaita ihmisiä, joiden seurassa on lopulta vaikea hengittää.

Minulle tulee ”ota jalat alle ja juokse”-reaktio.

Olen tosi tarkka siitä, että olen ihmisten seurassa, joiden kanssa voin hyvin ja energiat kulkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko ottaa mitä saa. Jos saa kehnon tarjouksen, voi valita olla ilman.

Vierailija
24/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin varakkaammista miehistä on tullut mieleen, että kun tekevät kovasti työtä ja ovat ansainneet elintasonsa, he haluavat naisen ikäänkuin koristeeksi kotiinsa. Sellainen kaunis, jolla on vähän mielipiteitä. Helppo ja mukava katsella.

Vähän kuin kehittyneempi lemmikki.

Minulla taas on paljon mielipiteitä ja etsin rosoisuutta, kaivaudun ihmisiin pintaa syvemmälle. Eli menen vielä pitemmälle elämän ja ihmisten tutkimisessa, kuin ihmiset keskinmäärin.

Muutamakin mies on ehdottanut kotiäitiyttä minulle, ilmeisesti heidän ihmistuntemuksessa on ollut isompia aukkoja.

Vierailija
25/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin säihkyvällä itsetunnolla kyllä aivan varmasti houkutat ainoastaan niitä, jotka sinua halveksivat kuten itsekin teet.

Taidat kuvitella, että miehiä kiinnostaa naisen itsetunto? Ei kiinnosta. Naisia kyllä kiinnosta miesten itsetunto, muttei toistinpäin.

Ja miksi ei kiinnostaisi? Kyllä minua ainakin kiinnostaa. Mikään ei ole rasittavampaa kuin sellainen epävarman ja itsesäälissä rypevä takiainen, jota saa koko ajan olla lepyttelemässä ja kehumassa, ettei neiti aivan romahda.

AP:n kuvailema itsetuntonsa ei ole mitään romahtelua.

Vierailija
26/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin säihkyvällä itsetunnolla kyllä aivan varmasti houkutat ainoastaan niitä, jotka sinua halveksivat kuten itsekin teet.

Taidat kuvitella, että miehiä kiinnostaa naisen itsetunto? Ei kiinnosta. Naisia kyllä kiinnosta miesten itsetunto, muttei toistinpäin.

Sänkyyn vokoteltaessa tuskin kiinnostaakaan, mutta jos ihan parisuhteesta puhutaan, niin aivan varmasti kiinnostaa.

Miksi "varmasti" kiinnostaa? Ei muakaan kiinnosta vähääkään. Sehän on täysin yhdentekevää mitä toinen on itsestään mieltä.

Vierailija
27/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on hukassa itsetunnon käsitemerkitys ja itsetunto. Koska myös empatiakykysi loistaa poissaololtaan, olet narsisti. Kukaan ei halua narsistia, joten paikkasi ei ole tässä keskustelussa.

Ja: henkisesti tervettä miestä kiinnostaa kumppanin tunteet ja itsetunto.

Näytätkö sen miehen, joka ei kiinnostu naisesta, koska naisella mukamas on liian huono itsetunto, niin mä näytän sulle yksisarvisen hevosen.

Vierailija
28/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistakin varakkaammista miehistä on tullut mieleen, että kun tekevät kovasti työtä ja ovat ansainneet elintasonsa, he haluavat naisen ikäänkuin koristeeksi kotiinsa. Sellainen kaunis, jolla on vähän mielipiteitä. Helppo ja mukava katsella.

Minulla taas on paljon mielipiteitä ja etsin rosoisuutta, kaivaudun ihmisiin pintaa syvemmälle. Eli menen vielä pitemmälle elämän ja ihmisten tutkimisessa, kuin ihmiset keskinmäärin.

Muutamakin mies on ehdottanut kotiäitiyttä minulle, ilmeisesti heidän ihmistuntemuksessa on ollut isompia aukkoja.

Yksikin uramies ehdotti, että voisin olla kotona lasten kanssa ja hänestä olisi niin hienoa tulla syömään lounasta päivällä aina kotiin ja nähdä minua ja lapsia. SAISIT olla kotona.

Mitä v*ttua?? ( En nyt tietysti sanonut noin rumasti hälle.) Itseni tuntien juu ei.

Vierailija
29/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on tullut pariinkin otteeseen vastaan näitä jotka ovat luulleet saavansa naisen kuin naisen elvistelemällä omilla tai suvun rahoilla. Kai noillekin löytyy ottajia, jos ei muuten niin viimeistään tuolta lätäkön toiselta puolen.

Lähdin aina menemään kesken kaiken molemmilta treffeiltä. Mua alkoi kummallakin kerralla iljettämään melkeinpä maksullisena naisena oleminen.

Vierailija
30/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikin uramies ehdotti, että voisin olla kotona lasten kanssa ja hänestä olisi niin hienoa tulla syömään lounasta päivällä aina kotiin ja nähdä minua ja lapsia. SAISIT olla kotona.

Mitä v*ttua?? ( En nyt tietysti sanonut noin rumasti hälle.) Itseni tuntien juu ei.[/quite]

Saanhan sitä olla himassa muutenkin, ei tarvita minkään äijän lupaa siihen 🤣🤭

Vierailija
31/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla on loppupeleissä paljonkin merkitystä. Olen kouluttautunut, mutta en koskaan saanut koulutustani vastaavaa työtä hyvällä palkalla. Työeläkkeeni tulee olemaan pari sataa enemmän kuin kansaneläke. Tätä joskus itkeskelin ja siihen mies totesi, ettei minun tarvitse huolehtia mistään, hän pitää huolta minusta taloudellisesti aina. Kyllä se lohdutti.

Vierailija
32/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on tullut pariinkin otteeseen vastaan näitä jotka ovat luulleet saavansa naisen kuin naisen elvistelemällä omilla tai suvun rahoilla. Kai noillekin löytyy ottajia, jos ei muuten niin viimeistään tuolta lätäkön toiselta puolen.

Lähdin aina menemään kesken kaiken molemmilta treffeiltä. Mua alkoi kummallakin kerralla iljettämään melkeinpä maksullisena naisena oleminen.

Olen kerran sanonut yhdelle varakkaalle miehelle, että asia on nyt niin, etten pysty olemaan seurassasi, kun näen ympärillä vain dollarin kuvia. Hän itse ajoi leventelyllään meidän siihen tilanteeseen, että piti sanoa, että en näe hänessä muuta kuin rahaa.

Ja kerroin olevani myös hyvin pettynyt itseeni, kun ihmisen varallisuus näin vaikuttaa ihmiskuvaani. Se, että jo mielessäni kuvittelen, mitä kaikkea kivaa voisin ostaa TOISEN rahoilla, on minusta ällöä.

Mielestäni vika oli miehessä, kun leventeli rahoillaan ja antoi ymmärtää, että on muhkea pankkitili.

Mies oli ihan kiva ja komea ja ilmeisesti piti minusta. Mutta raha tuli esteeksi tähän suhteeseen. En voi mitään omalle suorapuheisuudelleni, hän varmasti loukkaantui.

Vierailija
33/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla on loppupeleissä paljonkin merkitystä. Olen kouluttautunut, mutta en koskaan saanut koulutustani vastaavaa työtä hyvällä palkalla. Työeläkkeeni tulee olemaan pari sataa enemmän kuin kansaneläke. Tätä joskus itkeskelin ja siihen mies totesi, ettei minun tarvitse huolehtia mistään, hän pitää huolta minusta taloudellisesti aina. Kyllä se lohdutti.

En tiedä, mutta tuntuu, että mitä vähemmän mietin rahaa, sen enemmän teen hyviä sijoituksia.

Mitä kauemmas kuljen rahamaailmasta ja sen arvoista, sen varakkaampia ihmisiä tapaan.

Minua ei kiinnosta raha muutakuin sen verran, että tulen toimeen ja on kaikki tarvittava.

Vierailija
34/34 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on hukassa itsetunnon käsitemerkitys ja itsetunto. Koska myös empatiakykysi loistaa poissaololtaan, olet narsisti. Kukaan ei halua narsistia, joten paikkasi ei ole tässä keskustelussa.

Ja: henkisesti tervettä miestä kiinnostaa kumppanin tunteet ja itsetunto.

Näytätkö sen miehen, joka ei kiinnostu naisesta, koska naisella mukamas on liian huono itsetunto, niin mä näytän sulle yksisarvisen hevosen.

Voihan sitä alkuun kiinnostua, mutta pidemmän päälle todella huonoitsetuntoinen kumppani käy sietämättömän raskaaksi. Tai ehkä et itse ole koskaan kohdannut ihmistä, jonka itsetunto on jo negatiivisen puolella.