Siis syökö jotkut ihmiset todella maksalaatikkoa? Meillä se on koiran sapuskaa...
Kommentit (16)
Itsekin juuri söin maksalaatikkoa, hyvää oli! Eikä edes Saarioisten, vaan Forssan halpista.. Tuli vaan mieleen kun täällä joku aika sitten joku taivasteli, että eikai kukaan oikeesti syö sika-nauta-jauhelihaa kun se on heillä koiranruokaa, että heitetääs tästäkin peruselementistä samanlainen " taivastelu" .. Sorry.
Maksis on hyvää! Paitsi ne rusinat!
Saarioisten siis. Mutta vanhemmilleni oli joku ääliö sanonut kaupan kassalla, että " ette kai te syö tota koiranruokaa" :(
Minä syön silloin tällöin koiran kanssa yhdessä Saarioisten rusinatonta maksalaatikkoa. Hyvää on!!
kelpaa meillä ihmisille. Puolukkahillon kanssa :)
Koirille ostetaan (harvoin) Forssan maksalaatikkoa, siitä en itse tykkää.
Mut rusinatonta annetaan koirille. Rusinallista syödään itte. Joko Saarioisten tai omatekosta.
Meille neuvolantätikin suositteli tytölle annettavaksi kerran viikossa
jaa rusinat tukkii koiran suolet? Meillä koira syö (jos vaan jostain saa) topsi-puikkoja ja kyl ihan läpi tulee. Ei terveellistä, eikä edes ymmärrättävää mut ne on vaan vissiin hyviä...
ja se maistuu lapsillekin, pitää vain ehtiä opettaa ne erilaisille ruuille ennenkuin päivähoidon " isot pojat" kerkeävät asenteita muokkaamaan.
Väliin joutuu oikeen miettiin, että ei kai nyt taas voida sitä syödä!!
Ja koirakin on syönyt jo 14 vuotta putkeen puoli laatikkoo saarioisten rusinallista, ei ole suolet tukossa ja koiraa eää ja voi hyvin.
Vaikka joskus joku ammattilainen oli kait siitä sanonut, että maksaa se laatikko ei ole juuri nähnytkään ja että epäterveellisyytensä vuoksi hän ei syöttäisi sitä edes koiralleen...!! Tiedä häntä sitten...
ja alkuperäiseen kysymykseen vastaan, että syön. Ja hyvää on!
hyvää. Meidän lasten sekä minun herkkua ja vain omenasoseen kanssa
Meillä syödään itsetehtyä parina päivänä vuodessa eli jouluna.
On meinaan aikamoinen suola/lisäainepaukku koiruudelle, joten kannattaa harkita muutaman kerran jos koiralle oikeasti meinaa antaa.
Eli koirille ehdoton EI maksalaatikolle. Ihmiset syököön ne jotka tykkää! Itse en:)
T. nettotulot 4500 :)