Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka lähtis mun kaa leikkiin mukaan??

Vierailija
31.05.2006 |

tehäänkö silleen että sä kirjotat jotain, ajatuksenvirtaa, ja mä sitten arvaan sun ulkonäkös? katotaan onko musta ennustajaksi ;))

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin kuvauksen itsestäni ja elämästäni kanssa... olen masentunut... helpottaako koskaan ...

Vierailija
22/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, pilailin. 2 ja 21 on sama henkilö.. sori..

No oon hoikka / normaalivartaloinen.:) No ny sit luonnetta kuvaamaan;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis säkin oot tumma.. semmoiset ruskeat hiukset, ehkä aavituksen verran tummemmat vielä..tummat kulmakarvat. pidät hiuksiasi usein ponnarilla.. sinulla on sellainen kiva kumpu vatsan kohdalla ;)) et ole ihan timmi (anteeksi..) mutta sopusuhtainen..ja pääasia että miehesi tykkää ;) olet jokseenkin pitkä, ainakin se 170.

Vierailija:

ulkona on niin ankeaa ja harmaata, ihan ei sada mutta kuitenkin. Sain ruoan valmiiksi, ja nyt lapset on syötetty, ihan kiva ilta tulossa, mies lähti töihin ja keskenään täällä kökitään.

Huomenna olisi pitkä päivä edessä, mutta onneksi kesäloma alkaa ihan kohta, toivottavasti ilmat paranee ja saadan lasten kanssa lähteä huvittelemaan, huvipuistoon.

Vierailija
24/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap, pilailin. 2 ja 21 on sama henkilö.. sori..

No oon hoikka / normaalivartaloinen.:) No ny sit luonnetta kuvaamaan;)

Vierailija
25/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot luonteeltas iloinen ja ehdottomasti huumorintajuinen. sä tuut hyvin juttuun erilaisten ihmisten kanssa ja oot semmonen energinen ilopilleri ;))

Vierailija
26/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinut kuvailisin tummaksi, ei mikään maantien värinen vaan himpun verran tummempi. miten musta tuntuu ettet sä ihan oikeesti ole kovinkaan masentunut, mutta semmosia kausittaisia alakulon päiviä taitaa olla. välillä näet valoakin.. mies käy töissä ja on jotenkin sen takia paljon poissa kotoa, sä koet joutuvas kantamaan suuremman vastuun perheestänne. onko teillä kaksi lasta, ainakin yksi heistä on poikalapsi? alle kouluikäinen muttei mikään taapero enää kuitenkaan. tyttö..on nuorempi..

Vierailija:

haluaisin kuvauksen itsestäni ja elämästäni kanssa... olen masentunut... helpottaako koskaan ...

Vierailija
27/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vietetään iha koti-iltaa..ei kiire minnekkään. Ulkona ei kiva ilma..pakko olla sisällä. Elämä on ihan mukavaa. Keitän tässä kohta kahvit.

Vierailija
28/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aika huono arvaamaan ikää, mutta musta sä et oo mikään teini enää. yli 25..

Vierailija
29/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan pessyt hieman pyykkiä. Huomenna pitää ottaa reippaampi ote. Pari päivää on vielä rauhallista, mutta viikonloppuna voi olla aika hulinaa.

Vierailija
30/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 34

Vierailija
31/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. jotenkin .. sä oot kanssa jossain kolmenkympin kieppeillä, yli tai ali. sellainen " aikuinen" ;)) oletko yh?? tummahko, ristiverinen ehkä parempi sana. onko sulla nyt yllä sellaiset rennohkot vaattet, joku verkkarin tyypiset, sellaiset " ulkoiluhousut" ?? ja teepaita. ei semmoinen löysä vaan tiukempi.. punainen??

arvailu vaan kiihtyy ;))))))

Vierailija:

Tässä vietetään iha koti-iltaa..ei kiire minnekkään. Ulkona ei kiva ilma..pakko olla sisällä. Elämä on ihan mukavaa. Keitän tässä kohta kahvit.

Vierailija
32/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen

Vierailija:

oon aika huono arvaamaan ikää, mutta musta sä et oo mikään teini enää. yli 25..

Vierailija
33/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot ruumiinrakenteeltas sellainen pyöreähkö. et musta mikään lihava kuitenkaan, mutta laihdutuskuuria oot tainnu miettiä, jos vain viitsisit kun on helpompi hemmotella itseään hyvällä ruualla ;)) sulla on mies ja lapsia, onko yksi lapsista ainakin jo kouluikäinen? asutte omakotitalossa, sellainen yksitasoinen.. pihalla sellainen pensasaita..

Vierailija:

Ainoastaan pessyt hieman pyykkiä. Huomenna pitää ottaa reippaampi ote. Pari päivää on vielä rauhallista, mutta viikonloppuna voi olla aika hulinaa.

Vierailija
34/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mä ihan ilonen perusluonteeltani oon, mut väliin on huonompiakin päiviä. Tulen juttuun erilaisten ihmisten kanssa. Ei kuitenkaan ehkä ilopilleriks voi sanoo. Huumoriakin löytyy jos ei huumorin varjolla morkata muita.. Siis ei pilailla jonkun kustannuksella muka huumorilla.. no ymmärrätte varmaan.

T:2

että jokseenkin osuit oikeeseen. mut tuo luonnekuvaus passaa varmasti aika monelle ihmiselle!

Vierailija
35/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sie oot semmonen herkkä ihminen, tietyissä asioissa mutta kuitenkin olet hyvinkin vahva. kestät elämän eteentuomat ongelmat sisukkuudellasi. olet oikeastaan melkoisen positiinen ihminen, edessäsi oleva kuuluisa lasi on ennemminkin puoliksi täynnä kuin tyhjä ;)) rauhallisuuttakin sinusta löytyy, et ole mikään jokapaikkaan nenänsä tunkeva elohiiri ;)) et oikein ole sentyyppinen jota kiinnostaisi kaikenmaailman yhteisötoiminnat tai puuhanaisen rooli.. toki kotona touhuilet kaikenlaista mutta et kuitenkaan halua ulottaa sitä sen ulommas..

Vierailija:

Sireenipensaan ja kaksi hiekkakumpua. Tummenevan taivaan ja uhkaavat pilvet. Linnut lentäkää tuonne kauas missä taivas vielä sinertää.

Vierailija
36/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, no ehkä vähän ylimääräistä :) Ja yritän kyllä hieman laihduttaa, mutta ruoka on kyllä hyvää :) Muissa menit kyllä metsään. Ei miestä, yksi lapsi ja alle kouluikäinen ja asutaan kerrostalossa.

Vierailija
37/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudeliinatkin pesin ja ne on ulkona kuivumassa. odottelen soittoa ja sitten hoidan velvollisuuteni. Huomenna nukutaan pitempään.

Vierailija
38/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuntuu arvausprosentti menevän tuonne kympin suuntaan ;))) ap

Vierailija
39/43 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen kiittää :-)

Vierailija:

sie oot semmonen herkkä ihminen, tietyissä asioissa mutta kuitenkin olet hyvinkin vahva. kestät elämän eteentuomat ongelmat sisukkuudellasi. olet oikeastaan melkoisen positiinen ihminen...

Vierailija
40/43 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on tuulista. Nuorin poikani nukkuu ja kaksi vanhempaa leikkii. Mieheni on lähtenyt aamulla varhain töihin ja tulee illalla ,milloin lie. Veto on itseltäni aika poissa mitään ei jaksa alkaa tekemään. Odottelen aurinkoa!! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi