Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keski-ikäiset, jotka nuorena seurustelitte huomattavasti vanhemman kanssa

Vierailija
25.09.2019 |

Mitä teille kävi? Kauanko suhde kesti? Häiritsijä ikä-ero teitä? Miksi suhteenne kariutui, jos kariutui..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestänyt kauaa. Mies sanoi, että etsii jo vaimoa ja mahdollisuutta saada lähivuosina lapsia (=vanhempaa naista). Ei ajatellut minun 18-vuotiaana sopivan tuohon.

Vierailija
2/5 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 kun aloin seurustella 25-vuotiaan kanssa. Pari vuotta sitä kesti. Ikäeroa oli ehkä siinä mielessä liikaa, että mies haaveili jo perheestä ym. ja itse halusin opiskella, bilettää ym. Ihan hyvä kun erottiin lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kokemuksena ihana. Yksi kokemus elämässä lisää.

Vierailija
4/5 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 ja mies 28. Alussa häiritsi ikäero, muttei enää 25 vuoden jälkeen, suhde on kestänyt.

Vierailija
5/5 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 ja seurustelin 28v naisen kanssa. Se ikäero oikeasti tuntui tossa iässä. Nainen oli ns tosi vanha mukamas. Kyllä moni ihmetteli sitä aluksi ja me myös itsekin pitkään oltiin salaa. 5v oltiin yhdessä ja erottiin ihan ystävinä ja mitään draamaa. Nyt olen 42v ja alotettiin uudelleen suhde kesällä, kun tavattiin vuosien vuosien jälkeen. Kaikki vaan klikkas sekunnissa, kun törmättiin. Nyt toi ikäero ei tunnu miltään ja voi naureskella sille ensimmäiselle yrtykselle ja olemiselle, kun kaikki piti silloin aluksi tehdä salaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi