Minkä kokoinen 11-vuotias poikanne on? Vanhempien pituudet?
Kommentit (31)
Kamalan lyhyitä poikia teillä! Meidän pojat oli 130-140 -senttisiä ekaluokalla :D
158 cm 37 kg. Eli painoa saisi vähän enemmän olla, on todella hoikka poika. Mutta harvoinhan siitä näin päin on haittaa eli varmasti tuosta vankistuu. Liikkuu paljon ja syö hyvin.
Itse olen 168 cm ja mies 186. Mies on samanlainen kukkakeppi ollut lapsesta asti, olen kyllä itsekin ihan hoikka.
Pojan isosisko on 13-vuotias ja 172 cm. Kasvanee vielä muutman sentin. Pyrähdys on ohi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 145 cm ja 35 kg. Äiti 170 cm ja isä 180. Ärsyttää lapsen pienuus.
Kasvuvuosia on vielä todennäköisesti edessä montakin ja kovin kasvupyrähdys vasta edessäpäin. Pojasta voi aivan hyvin tulla vaikka yli 180-senttinen. Minustakin tuli, vaikka olin tuossa iässä vielä selvästi kevyempi ja vähän lyhyempikin.
Meillä oli pahoja syömisongelmia vauva- ja taaperoiässä, enkä usko, että tilanne enää korjaantuu.
-6-
Lähemmäs 12v poika on noin 145cm ja varmaan 32 kg. Epäilen, että kasvaa "vasta armeijassa", koska isän puolelta tulee geenit myöhäiseen murrosikään. Minä 173cm ja isä 171cm. Veikkaan pojan kasvavan selvästi isäänsä pitemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kamalan lyhyitä poikia teillä! Meidän pojat oli 130-140 -senttisiä ekaluokalla :D
Niin kuin sillä olisi jotain merkitystä? Itse tykkäsin lapsena olla tavallinen eli lyhyt, en olisi halunnut olla poikkeava. Toki sitten 16-vuotiaana venähdin 190-senttiseksi.
Tunnen veljekset, joiden pituusero, jos olisivat olleet kaksosia, oli 12-vuotiaana 40 cm. Aikuisena ovat lähes samanpituiset.
11v poika 163cm ja 53kg. Äiti 165cm ja isä 180cm.
Hän on kyllä tosi pitkä, siihen nähden ollaan ihan normaalikokoisia.
11 v. 138 cm ja 32 kg. Pieni on. Aina ollut huono syömään, on oksentelukausia, vatsakipuja ja refluksia. Mitään vikaa ei ole löydetty. Vaivojen takia lienee jäänyt pieneksi. Minä olen 171 cm ja isänsä 194 cm.
Meillä on suunnilleen samankokoinen poika 138cm ja 29kg.
Vanhemmat on 161 cm ja 173 cm