Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko seksi mielestäsi paremmalta ilman kondomia?

Vierailija
25.09.2019 |

Toiset sanoo että ei eroa muka mitenkään. Itse oon kyllä sitä mieltä, ihan näin naisenkin näkökulmasta, että paremmalta tuntuu ilman kumia välissä.

Toki uusien seksikumppanien kanssa on viisasta ja toivottavaa käyttää kondomia, mut vakaassa parisuhteessa on kyllä ihanampi vetää ilman.

Kertokaahan mielipiteitänne.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö syödä karkit papereineen?

Vierailija
22/26 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ainakin kestää hiukan pitempään yhdynnässä kondomia käyttäessään. Joten siinä mielessä kyllä tykkään kondomillisesta seksistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu paremmalta ja mieheni ei laukea liian nopeasti. Lisäksi ei valu spermaa pitkin iltaa jalkovälistä kun ne jää kondomiin. Suihinotossa taas ei missään tapauksessa mitään maku kortsuja, sillä sperma on hyvää ja terveellistäkin. Ihanan kiihottavaa kun sperma ruskuaa kurkkuun, suuhun ja vähän naamallekin.

Vierailija
24/26 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kalullani on paksuutta melkein 6 cm, niin siihen tiukan kortsun äheltäen rullaamalla saa kyllä seisokin lamaantumaan. Eli mieluummin paljaalla tutuissa suhteissa kuin kumilla vieraissa, näin nytkin!

Vierailija
25/26 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmalta kortsun kanssa. Olen niin liukas että ilman kortsua tuntuma herkästi häviää, kortsun kanssa pysyy.

Vierailija
26/26 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumilla kiitos, miehen kalu on n. 12 cm ja ei riitävän paksu. Ilman kumia saa vain toinen meistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi