Pakastealkionsiirrosta
Moi! Olen aikaisemminkin näillä sivuilla käynyt, mutta parisen vuotta jo on kulunut, joten aikaisemmat nimmarit sun muut ovat jo unohtuneetkin. Meillä on yksi lapsi, joka on saanut alkunsa icsi-hoidolla viisi vuotta sitten. Useampia hoitoja on senkin jälkeen kokeiltu, mutta synnytykseen asti ei olla päästy. Nyt pitkän tauon jälkeen olimme pakastealkionsiirrossa. Mietinkin tässä nyt, että kuinka tällaisessa tapauksessa Zumenonin ja Lugesteronin käyttö mahtavat siirtää kuukautisten alkua. Edelliset menkat ovat olleet 1.5.05 ja siirto vajaa 2 viikkoa sitten. Polttavia selkäkipuja on ollut melkein siirrosta asti joka välissä. Meille siirrettiin 2 alkiota. Veritestiin olen menossa huomenna, millaisia hcg-arvoja silloin voisi odotella, jos raskaana olisin. Epätoivoiselta kyllä tuntuu, kun kipuja kuitenkin on ollut joka välissä. Yleensä minulla ei menkkakipuja ole, mutta toki tällainen hoito ja lääkityskin voivat niitä aiheuttaa. Kiitokset vastauksesta!
T VIKREE
Kommentit (3)
Minä päivänä pakastealkionsiirosta teillä yleensä normaalit testit näyttäneet plussaa tai sitten ikävääkin ikävämpi vuoto alkanut? Koskas yleensä olette menneet veritestiin. Meille sanottiin, että yleensä 12 päivää siirrosta voi jo tehdä veritestin. Meillä hu sitten 13 pvä ja silloin testi, jonka vastauksen saa ilmeisesti tietää perjantaina.
mulle määrättiin testi pakastealkion siirron jälkeen pp14, eli se sama aika kun mitä oli tuoresiirron jälkeenkin. Tuoresiirron jälkeen tosin testasin jo malttamattomana pp11, plussaa näytti jo silloin (mutta pari kk myöhemmin km). Tosin joidenkin kohdalla saatetaan PASin jälkeen testata myöhemminkin, esim. pp16, en tiedä miksi. Mutta kyllä jo pp13 ainakin veritestissä näkyy jo, jos on jotakin näkyäkseen! Itse teen vaan kotitestin (nyt pp3).
Kovasti tsemppiä testiin, ja tulethan heti kertomaan uutiset!
usein menkkajomotukset ennakoivat plussaa. Luget saattavat siirtää menkkoja kyllä muutamia päiviä, näin olen muilta kuullut, itselläni eivät ole siirtyneet. HCG-arvoista en osaa sanoa, mutta yli sadan nyt ainakin pitäisi kai olla. Toivotaan että plussasa tulisi!