Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotenkin lesbomainen nainen

Vierailija
25.09.2019 |

Olen katsellut pidemmän aikaa erästä melko kivan näköistä semi urheilullista blondia, on hyvää peppua, säärtä, käteen sopivan näköistä tissiä ja silmätkin katsovat enimmäkseen suoraan. Hän kuitenkin tuntuu liikkuvan enimmäkseen naisten seurassa eikä miehiä ole juuri ollenkaan lähistöllä. Onkohan hän lesbo.?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tuota sen tarkemmin analysoida, mutta rinnat vaikuttavat kyllä aika symmetrisiltä ja saman kokoisilta, fhkä olet oikeassa. Voiko lesbon tunnistaa muuten, käytöksestä, ulkonäöstä tms?

Vierailija
2/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei, koska miehet yrittää mua niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihan kiva vastine aloitukselle homomainen mies.

Vierailija
4/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan juttujen perusteella epäilen vahvasti että nainen todellakin ilmoittaa olevansa lesbo, mikäli ap häntä lähestyy..

Vierailija
5/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä syrjemmän seudun naisia, joten on mahdollista, että on vain jonkin uskonnollisen kultin jäseniäkin jotka vain kieltävät lesboutensa ja antavat sen vuoksi vääriä singaaleja miehille. Voisiko tuollainen uskovainen kaappilesbo olla hyvä kumppani ja pystyä suoriutumaan velvoitteistaan mahdollista kumppaniaan kohtaan`?

Vierailija
6/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lyhyttukkainen, käytä mieluusti farkkuja ja ruutupaitoja enkä pidä korkkareista. Harvoin on hamekaan ylläni. Enkä kuitenkaan ole lesbo ja ihan täyshetero! Luulojen mukainen luokittelu tuntuu aika typerältä.

Vierailija
7/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei , suosittelisin sinulle uskotonta tiskiheteroa. Voit yrittää velvoitetyöllistää häntä. Sitten se selviää.

Vierailija
8/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä puoli useita lapsia saanessa yh-äidissä ainakin on, että tietää kummasta vehkeestä se pitää.

Vierailija
9/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lyhyttukkainen, käytä mieluusti farkkuja ja ruutupaitoja enkä pidä korkkareista. Harvoin on hamekaan ylläni. Enkä kuitenkaan ole lesbo ja ihan täyshetero! Luulojen mukainen luokittelu tuntuu aika typerältä.

Niin, eikö tämän ketjun tarkoituskin ole se osittaa, siis niille joka nyt haluavat mitään ymmärtää.

Vierailija
10/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Lesbot ovat useimmiten kierosilmäisiä eikä toinen tissi istu käteen.

Ja sitten näistä tuntomerkeistä huolimatta minä olen hetero.

Vierailija
11/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Lesbot ovat useimmiten kierosilmäisiä eikä toinen tissi istu käteen.

Ja sitten näistä tuntomerkeistä huolimatta minä olen hetero.

Noh suurin osa miehistä on kuitenkin ns persemiehiä, ettö jos se puoli on kunnossa niin hyvin sinulla menee.

Vierailija
12/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se tietenkin olla niinkin, että lesbot vain nauttivat kun miehet tulevat iskemään heitä ja saavat nöyryyttää miestä, joten esittävät heteronaisia.

Vierailija
13/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se tietenkin olla niinkin, että lesbot vain nauttivat kun miehet tulevat iskemään heitä ja saavat nöyryyttää miestä, joten esittävät heteronaisia.

Juttu on katsos niin, että tytöt tykkää kun laitan vähän huulipunaa ja kynämekon :)

Vierailija
14/14 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu on katsos niin, että tytöt tykkää kun laitan vähän huulipunaa ja kynämekon :)

No varmasti silloin hauskaa riittää. Olet sen verran koominen näky jo ilma niitäkin.