Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokohan tästä Ensitreffit alttarilla- ohjelman Nuunuu- kissan pöydältälakaisusta on tehty youtube hittivideo?

Vierailija
25.09.2019 |

Herkempänä eläinaktivistina voisin jopa suutahtaa tapahtuneesta ja toivoa, että tämä Nuunuu-kissan saisi turvallisemman kodin kuin mitä tämä pariskunta hänelle nyt tarjoaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/13 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sitä huitoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi sitä huitoi?

Eikö se ole aviopari niin mitä väliä sillä on kumpi?

Vierailija
4/13 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa lähti pöydältä kuin kuppa töölöstä.

Vierailija
5/13 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miksi siitä on nostettu meteli. Mun mielestä ihan normaali tapa käsitellä kissaa, jos on ei-toivotulla paikalla.

Vierailija
6/13 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miksi siitä on nostettu meteli. Mun mielestä ihan normaali tapa käsitellä kissaa, jos on ei-toivotulla paikalla.

Toivon sydämestäni, että sinulla ei ole kissaa.

Vierailija
7/13 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen lakaisi?

Vierailija
8/13 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käsitä mikä ihmeen kohu tuosta on tullut. Kissa ei kuulu ruokapöydälle tai keittiön tasoille, yleensä mihinkään missä tehdään ruokaa/ruokaillaan, piste. Jos pitää kissaa noin herkkänä olentona, niin on aika pahasti vinossa ajatusmaailma.

Vierailija
9/13 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään käsitä mikä ihmeen kohu tuosta on tullut. Kissa ei kuulu ruokapöydälle tai keittiön tasoille, yleensä mihinkään missä tehdään ruokaa/ruokaillaan, piste. Jos pitää kissaa noin herkkänä olentona, niin on aika pahasti vinossa ajatusmaailma.

Ei kuulu kissa pöydälle ei, mutta ei sitä viatonta nuunuuta nyt sentään j*malauta tarvi roiskaista tasolta alas.

Mä toivon nuunuulle Elastisen supervoimii, että pystyisi lakasemaan pöytiä sillä eläinrääkkääjä-eukolla!

Vierailija
10/13 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuunuu2019 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu kissa pöydälle ei, mutta ei sitä viatonta nuunuuta nyt sentään j*malauta tarvi roiskaista tasolta alas.

Mä toivon nuunuulle Elastisen supervoimii, että pystyisi lakasemaan pöytiä sillä eläinrääkkääjä-eukolla!

Mielestäni turvakoti on ainoa ratkaisu.

Vierailija
11/13 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuunuu2019 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni turvakoti on ainoa ratkaisu.

Jahka nuunuu saa supervoimii, niin se eläinrääkkääjä-eukko tarvii turvakotia!

Toivottavasti nuunuu jalostuu seuraavassa elämässä insuliinihoitajaksi, niin loppuu kiusaaminen.

Vierailija
12/13 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen lakaisi?

Mensalainen?

Vierailija
13/13 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilme kertoi kaiken. ”Nyt se saa ta nan katti pois tosta. Oho, toi näki ja kameratkin kuvas. Hupsista.”