Jokohan tästä Ensitreffit alttarilla- ohjelman Nuunuu- kissan pöydältälakaisusta on tehty youtube hittivideo?
Herkempänä eläinaktivistina voisin jopa suutahtaa tapahtuneesta ja toivoa, että tämä Nuunuu-kissan saisi turvallisemman kodin kuin mitä tämä pariskunta hänelle nyt tarjoaa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kumpi sitä huitoi?
Eikö se ole aviopari niin mitä väliä sillä on kumpi?
Kissa lähti pöydältä kuin kuppa töölöstä.
Mä en tajua miksi siitä on nostettu meteli. Mun mielestä ihan normaali tapa käsitellä kissaa, jos on ei-toivotulla paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi siitä on nostettu meteli. Mun mielestä ihan normaali tapa käsitellä kissaa, jos on ei-toivotulla paikalla.
Toivon sydämestäni, että sinulla ei ole kissaa.
En minäkään käsitä mikä ihmeen kohu tuosta on tullut. Kissa ei kuulu ruokapöydälle tai keittiön tasoille, yleensä mihinkään missä tehdään ruokaa/ruokaillaan, piste. Jos pitää kissaa noin herkkänä olentona, niin on aika pahasti vinossa ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään käsitä mikä ihmeen kohu tuosta on tullut. Kissa ei kuulu ruokapöydälle tai keittiön tasoille, yleensä mihinkään missä tehdään ruokaa/ruokaillaan, piste. Jos pitää kissaa noin herkkänä olentona, niin on aika pahasti vinossa ajatusmaailma.
Ei kuulu kissa pöydälle ei, mutta ei sitä viatonta nuunuuta nyt sentään j*malauta tarvi roiskaista tasolta alas.
Mä toivon nuunuulle Elastisen supervoimii, että pystyisi lakasemaan pöytiä sillä eläinrääkkääjä-eukolla!
Nuunuu2019 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu kissa pöydälle ei, mutta ei sitä viatonta nuunuuta nyt sentään j*malauta tarvi roiskaista tasolta alas.
Mä toivon nuunuulle Elastisen supervoimii, että pystyisi lakasemaan pöytiä sillä eläinrääkkääjä-eukolla!
Mielestäni turvakoti on ainoa ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Nuunuu2019 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni turvakoti on ainoa ratkaisu.
Jahka nuunuu saa supervoimii, niin se eläinrääkkääjä-eukko tarvii turvakotia!
Toivottavasti nuunuu jalostuu seuraavassa elämässä insuliinihoitajaksi, niin loppuu kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen lakaisi?
Mensalainen?
Ilme kertoi kaiken. ”Nyt se saa ta nan katti pois tosta. Oho, toi näki ja kameratkin kuvas. Hupsista.”
-