Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten raittius häiritsee koomikko Lotta Backlundia

Vierailija
25.09.2019 |

Muita turn-offeja ovat lyhyys, kaljuus ja, kuten eräässä haastattelussa, muut kuin häntä nuoremmat miehet.

"Hiustenvärillä ei ole väliä, mutta monesti tapaamani miehet sattuvat olemaan kaljuja. Muita ulkoisia referenssejä ei ole muuta kuin että mielellään saisi olla minua pidempi. Pitkä ja hauska, Backlund kiteyttää unelmamiehensä raamit. "

38-vuotias koomikko on etsinyt treffiseuraa esimerkiksi Tinder-sovelluksen avulla. "Tylsä ei saa olla, koska siitä ei tule mitään eikä absolutisti, koska sekin on tylsää. "

Kelpaisitko sinä Lotalle?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti.

Vierailija
42/49 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti ansaitsee alkoholistin. Ei haittaa vaikka on väkivalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Lotta, mä olen väkivaltainen alkoholisti töölöstä. Haluaisin tutustua sinuun paremmin! Viestitellään. t. pera

Vierailija
44/49 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, kun silloin kun vielä käytin alkoholia ja luuhasin baareissa, ei piparia tullut, ja nyt kun olen ollut vuosia ilman alkoholia, ei piparia ole siltikään tullut? Naamassanikaan ei pitäisi olla vikaa, mutta selkeästi jossain on vikaa, koska naiset ovat niin tehokkaasti olleet antamatta piparia...

Sanotaan nyt kuitenkin se, että en helvetissä ole mennyt mitään typeriä iskulaineja heittelemään, eli voiko nämä asiat oikeasti olla siitä kiinni ettei ole naurattanut naisia?

Vierailija
45/49 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaalit ruokajuomatkaan ei käy, meidän on turha jatkaa tapailua.

Vierailija
46/49 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos normaalit ruokajuomatkaan ei käy, meidän on turha jatkaa tapailua.

Mikä on sinulla ruokajuoma? Suurin osa alkoholinkäyttäjistä jotka tunnen eivät juo olutta ruoan kanssa, vaan he juovat maitoa tai vettä.

Vierailija
47/49 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniäkö? On se kumma että miten muita vaivaa se mitä omaan kehoonsa laittaa tai ei laita.

Vierailija
48/49 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asiahan se on  mitä syö ja juo. Paitsi monien mielestä ei.

Vierailija
49/49 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko mies kieltäytyisi tapailusta sen takia jos nainen on absolutisti? Ei kauhean moni. Tässä näkee, miten älyttömiä vaatimuksia naiset keksivät, jotka eivät ikinä edes tulisi miehille mieleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi