Miesten raittius häiritsee koomikko Lotta Backlundia
Muita turn-offeja ovat lyhyys, kaljuus ja, kuten eräässä haastattelussa, muut kuin häntä nuoremmat miehet.
"Hiustenvärillä ei ole väliä, mutta monesti tapaamani miehet sattuvat olemaan kaljuja. Muita ulkoisia referenssejä ei ole muuta kuin että mielellään saisi olla minua pidempi. Pitkä ja hauska, Backlund kiteyttää unelmamiehensä raamit. "
38-vuotias koomikko on etsinyt treffiseuraa esimerkiksi Tinder-sovelluksen avulla. "Tylsä ei saa olla, koska siitä ei tule mitään eikä absolutisti, koska sekin on tylsää. "
Kelpaisitko sinä Lotalle?
Kommentit (49)
Jos pitäisi valita kumman otan; raittiin vai sellaisen jolla alkoholia menee vähän siinä rajoilla liikaa, niin mielummin se raitis. On hyvin todennäköistä, että se vähän liikaa juova, juo muutaman vuoden päästä paljon liikaa. On aika vaikea löytää sellaista alkoholia käyttävää suomalaista miestä, joka käyttäisi sitä sopivasti. Toki siinä ei ole ongelmaa, jos itselläkin lähtee säännöllisesti lapasesta.
En mäkään huolisi absolutistia. Itse otan aika reippaasti, ja olisi supertylsää jos toinen olisi aina kuivinsuin. Kyllä se vaan on aika iso ero elämässä, ei auta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi valita kumman otan; raittiin vai sellaisen jolla alkoholia menee vähän siinä rajoilla liikaa, niin mielummin se raitis. On hyvin todennäköistä, että se vähän liikaa juova, juo muutaman vuoden päästä paljon liikaa. On aika vaikea löytää sellaista alkoholia käyttävää suomalaista miestä, joka käyttäisi sitä sopivasti. Toki siinä ei ole ongelmaa, jos itselläkin lähtee säännöllisesti lapasesta.
Entä kohtuukäyttö? Ääripäät on aina huonoja.
Minua häiritsee että Lotta Backlund (jonka tuntee korkeintaan kehän sisällä asuvat jupit) kuvittelee, että ketään kiinnostaa. Vieläks se imee ja runkaa rinnoillaan sitä Vapaavuoren vehjettä?
eukossa on ainoa hauska asia se lehmänläjä päänsä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Miten Lotan veljelle kävi?
Eikös kokkari-Lotan veli ole saatu ihan onnellisesti tänne saamaan lähes ilmaista terv. huoltoa.
Vierailija kirjoitti:
Entä kohtuukäyttö? Ääripäät on aina huonoja.
Ei se absolutismi minulle itselle ole huonoa. Jos se muita häiritsee kuten tätä naamasta turvonnutta valasta, tyydyn sitten yksinoloon ja selibaatiin.
Vierailija kirjoitti:
Raittiin on vaikeampaa tavata ihmisiä livenä. Oma juominen loppui ja silloin piparinsaanti myös. Mutta mieluummin oon puutteessa kuin joku kaljankittaaja.
Oikein pidä toi. Mulla on 8 vuotta ilman piparia kun lopetin alkon ja muut. Kun lopetti jännä miehenä olemisen niin loppui pipari kuten kiltti miehet täällä sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raittiin on vaikeampaa tavata ihmisiä livenä. Oma juominen loppui ja silloin piparinsaanti myös. Mutta mieluummin oon puutteessa kuin joku kaljankittaaja.
Oikein pidä toi. Mulla on 8 vuotta ilman piparia kun lopetin alkon ja muut. Kun lopetti jännä miehenä olemisen niin loppui pipari kuten kiltti miehet täällä sanoo.
Melkein sama täällä. Juodessani mulla änki piparia tyrkylle. Naiset kyllä sanovat haluavansa raittiin miehen, mutta treffeillä kuulla, ettei meillä ole tarpeeksi paljon yhteistä. On kova paikka heille kun joutuu yksin kännäämään! Joten pitäkööt haisevat romunsa.
Ihme juttu että se on kielteinen asia jos joku on löytänyt elämältä jotain mielenkiintoisempaa kuin alkoholi ja seksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama paitsi että olen nainen. Mieluummin ilman kuitenkin kuin baareja, humalaisia ja krapuloita.
Lotta Backlundia ei ole pituudella pilattu. Tuo itseään pidempi mies vaatimus ei ole kovin kohtuuton. Lotan raitsikkamainokset taas olivat vaan aivan hirveitä viime vaaleissa. En ihmettelisi, jos miehetkin kaikkosivat ne nähtyään.
Aina ajatellaan että absolutismi on aina joku periaatekysymys tai moraalinen valinta! Onko näillä Lotta Backlundin myötäilijöillä koskaan juolahtanut mieleen että ehkä joku vaan ei yksinkertaisesti välitä alkoholista????
Aina ajatellaan että absolutismi on aina joku periaatekysymys tai moraalinen valinta! Onko tällä yli-ikäisellä pissiksellä koskaan juolahtanut mieleen että ehkä joku vaan ei yksinkertaisesti välitä alkoholista???? Kattois itteään peiliin eka.
Alkoholisti-Lotan turpea ja päihderiippuvainen olemus puolestaan häiritsee minua.
Kaksi Suomen tunnetuinta koomikkoa ovat olleet lähes absolutisteja,hauskaan ei ilmeisesti tarvita viinaa.
Räväkkä viinaanmenevä pullukka, joka "ansaitsee" alfan.. no en kelpaisi hänelle, mutta tässä tapauksessa en ripottele tuhkaa päälleni.
Toisen juomattomuus häiritsee ihmistä, jolla on jonkunlainen ongelma. Ei toisen juomattomuus haittaa, jos ei oma käytös karkaa humalassa sellaiseksi ettei halua selvinpäin olevan ihmisen sitä näkevän. Alkoholi ei ole elinehto eikä hauskanpidon edellytys. Kai teillä oli nuorina ihan selvinpäin hauskaa. Miksi ei enää onnistuisi?
Sinua häiritsee, että suomalaisella ihmisellä on sananvapaus? MENE RUOTSIIN JOS SANANVAPAUS HÄIRITSEE. Siellä ei ole pelkoa että oikeistolaiset saisi avautua: https://www.youtube.com/watch?v=iERLyAxddVE
Kai olet jo varannut liput, nyt kun tuon näit?