Voiko miehen saada keskustelemaan mitenkään?
Vaikka vuodattaisin sydänvereni viestiin, on vastaus "joo" tai "aha" tai "en ymmärtänyt".
Siitä tulee kovin loukattu olo. Kasvotusten ei keskustelu ole sen ihmeempää.
Voiko tälle asialle tehdä mitään?
Kommentit (43)
Oletko yrittänyt keskustella miehen kanssa asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt keskustella miehen kanssa asiasta?
Satoja kertoja. Vastaus on jaa, aha tai vainii.
Joskus jopa "en mää ny jaksa".
Mä en edes ymmärrä mitä sä tuolla sydänverellä tässä asiassa tarkoitat. Onko teillä riitaa vai kyse jostain romanttisista lässytyksistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Mies on joko tyhmä tai sitten ei ole kiinnostunut. Kummallekaan asialle et voi mitään.
Ei se varmasti ole kiinnostunut. Tiedän ettei ole. Tulee mainiosti toimeen ilman tietoa mun tunnetiloista.
😂😂😂😂😂😂
Toista ei voi muuttaa. Jos hän on vääränlainen, vaihtamalla paranee.
Ei ehkä kannata ottaa keskustelutaidotonta miestä ja sitten yrittää loppuelämä opettaa sitä keskustelemaan.
Se klassinen kysymys: miksi olet tuollaisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes ymmärrä mitä sä tuolla sydänverellä tässä asiassa tarkoitat. Onko teillä riitaa vai kyse jostain romanttisista lässytyksistä?
Oli kumpaa vaan, niin vastaus on sama. Romanttisiin viesteihin ei yleensä kyllä vastaa mitään. Jos koitan viestillä kertoa tunteistani, kun kasvotusten se ei onnistu, niin vastaus on joku mainitsemani.
Vierailija kirjoitti:
Ennen se riitti, että sain kirjoittamalla edes purkaa tunteitani. Kun samat loukkaukset kokee uudestaan ja uudestaan ja vastaus on aina "jaa", niin rupeaa se vähän jo vi*uttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kumpaa vaan, niin vastaus on sama. Romanttisiin viesteihin ei yleensä kyllä vastaa mitään. Jos koitan viestillä kertoa tunteistani, kun kasvotusten se ei onnistu, niin vastaus on joku mainitsemani.
Miksi edes olette yhdessä jos olette totaalierilaisia? Onko hän aspergeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että te olette todella pari vai onko se vain sinun kuvitelmaasi? Kirjoittamasi perusteella näyttää nimittäin että suhteenne on täysin yksipuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen se riitti, että sain kirjoittamalla edes purkaa tunteitani. Kun samat loukkaukset kokee uudestaan ja uudestaan ja vastaus on aina "jaa", niin rupeaa se vähän jo vi*uttamaan.
Sinulle siis riitti pitkään jo todella vähä ja nyt ihmettelet kun et saa enää sitäkään?
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂
Toista ei voi muuttaa. Jos hän on vääränlainen, vaihtamalla paranee.
Näin se varmasti on. Kohta se tulee kotiin, syö ja menee maate ja on kuin ei edes tietäisi että olen pahoillani ja viestistä ei mainitse mitään.
Jos asian otan puheeksi, vastaus on että ei hän nyt jaksa. Aina sama juttu.
Oletteko te edes yhdessä, vai oletko sä takiainen joka yrittää väkisin sytyttää kipinää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle siis riitti pitkään jo todella vähä ja nyt ihmettelet kun et saa enää sitäkään?
Luulisi että vähä paranisi, mutta se taidan olla minä, jonka pitää muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te edes yhdessä, vai oletko sä takiainen joka yrittää väkisin sytyttää kipinää?
Olen joskus näyttänyt, missä ulko-ovi on.
Siis vastaisko teidän miehet jotain muuta?
Minä olen kyllä törmännyt tähän ongelmaan. Ensihuumassa mies kyllä kommunikoi, mutta sitten jossain vaiheessa se vaan menee siihen, ettei enää viitsi ja sitten niitä kaikkia juttuja alkaa vaan kertyä ja samalla alkaa toinen tuntua vieraalta ja etäiseltä. Yhteistä säveltä ei enää löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus näyttänyt, missä ulko-ovi on.
Kumman asunto?
Ei voi. Mies on joko tyhmä tai sitten ei ole kiinnostunut. Kummallekaan asialle et voi mitään.