Kuka tuolta huutonetistä viitsii ostaa mitään?
Ok, vähän provosoiva aloitus. Muta olen nyt pari kertaa käynyt tutstumassa lastenvaatepuoleen, ja täytyy kyllä sanoa että aikamoisia hintoja ihmiset on valmiita maksamaan käytetyistä vaatteista. Itse myyn kirpparilla lastenvaatteita 10 sentistä viiteen euroon, siis jotkut lähes käyttämättömät ulkoilupuvut tms hinnoittelen viiden euron arvoisiksi, muut vaatteet yleensä max 1e. Tuolla huutonetissä pitää vielä hintaan lisätä postikulut, alkaa olla aika arvossaan käytetyt nuhjaantuneet vaatteet siinä vaihessa! Myyjille kyllä hyvää tienestiä.
Kommentit (6)
tuosta vaatepuolesta. Varmaan vaunuja ym. voikin saada edullisesti. ap
Eikä niistä ikinä tiedä minkä kuntoisia oikeasti ovat.
t.2
Saan ne yleensä selkeästi halvemmalla kuin kaupasta ja lapsiperheessä tuo on tärkeää. Ja kun ostaa ulkomaiden myyjiltä saa vielä henkkamaukkalindex-tyylistä poikkeavaa sekä merkkivaatteita paljon edullisemmin. Eli eikun UUSI tai UUDET hakusanoiksi vaateosastoille ja ostoksille :-)
niitä useinkin löytää tosi edullisesti! =) vaikka nyt pk:t lisätäänkin..
Ja kalliiksi on tullut.
Kerran huusin h&m neuletakkia. En sitä saanut kun toiset siitä kilpailivat. Neuletakin hinnaksi tuli loppujen lopuksi 36¿+ postikulut :-O
Huh,huh!
Toiset vaan haluavat " voittaa" huudon hinnalla millä hyvänsä ;)
Me ollaan ostettu sieltä:
-vaunut
-pinnasänky
-rintareppu
-sitteri
-syöttötuoli
-hoitopöytä
ja varmaan vielä jotain jota en nyt muista. Noutamalla lähialueelta ei tule postikuluja ja tavaran voi tarkistaa siinä ennen lopullista ostopäätöstä. Ylihintaan en ole mitään ostanut, aina olen pitänyt jonkun summan rajana huudoilleni.