Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minna tilasi mittatilaushääpuvun AliExpressistä, ei ollutkaan kuten luvattu

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se päällysmekkohan oli ylimääräinen. Kai olivat kuitenkin ajatelleet ettei alapää loistaen voi olla.

Onhan se päällysmekko myös esittelykuvassa. Eli varmasti kuuluu pakettiin.

Vihkiminen päällysmekon kanssa ja iltabileissä ilman sitä on kai tämän pukuvirityksen idea. Järkkyä jos morsiuspuvussa olisi haarojen korkeudelle asti halkio.

Vierailija
62/63 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekiköhän tuo Minna peruutuksen sivun kautta? Itse olen aina saanut rahat takaisin jos tuote ei ole ollut kuvaa vastaava tai ei ole saapunut perille. Ei riitä, että lähettää tuotteen pelkästään takaisin.

Olen aina saanut rahat takaisin jos lähetetty tuote on ollut risa tai ei ole tullut perille. Ikinä ei ole viallista tarvinnut lähettää takaisin päin, ei kiinalainen niitä itselleen halua.

Jos tuote tulee perille ja on kutakuinkin sellainen kun esitteessä, eikä ole viallinen, on turha odottaa mitään oikeutta palauttaa se ihan vain siksi että ostos jostain muusta syystä alkaa kaduttaa. Suomalaiset kuluttajasuojalait eivät päde Kiinassa.

Tilasin kaverin puolesta Wishiltä paidan, hän on minua isompi joten otimme isoimman koon (joku 5XL tms). Sanoin kyllä jo tilausvaiheessa että se voi kokomerkinnästä huolimatta olla pieni, mutta eipä maksanut paljoa. No eihän se mahtunut hänen päälleen. Tämä oli ensimmäinen Wish-tilaukseni, tulipa sitten opeteltua tuo ”palautus”systeemikin. Tosiaan tavaraa ei tarvinnut lähettää takaisin, vaan pelkkä kuva siitä ja selvitys mikä oli vikana, ja vieläpä suomeksi voi kirjoittaa. Minä otin kuvan paidasta itseni päällä (mahtui mutten käyttäisi niin tyköistuvaa) ja kirjoitin totuudenmukaisesti ettei paita mahtunut kaverilleni jolle sen tilasin. Sain rahat takaisin. Kaveri piti paidan, leikkasi hihat irti ja sai sen jotenkuten mahtumaan päälleen (ei kaunista katsottavaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do you say yes to the dress?