Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden mies ei ikinä naura teidän jutuille?

Vierailija
25.09.2019 |

Ei ikinä, korkeintaan hymyilee, hymähtää. En ole ikinä saanut miestä nauramaan ihan tosissaan.
Nauretaan kyllä hullun lailla ystävien kanssa, mutta mies ei koskaan ole nauranut seurassani.
Se on ruvennut tuntumaan oudolta ja pahalta.
Muutoinkin homma on ruvennut menemään siihen, että hän mieluummin selaa puhelintaan ja on kuuntelevinaan mitä puhun. Ynähtelee vastaukseksi jotain epämääräistä.
Siitä on kuitenkin tarkka, että minä kuuntelen mitä hän puhuu.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa ikävä kyllä siltä, että miehesi halveksii ja väheksyy sinua.

Tai säästää typerien juttujen puhumiselta?

Vierailija
22/30 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauraa kyllä jutuilleni usein, enemmän kuin minä hänen jutuilleen. Mies myös välillä "omii" jonkin keksimäni jutun tai vitsin ja kertoo sitä sitten eteenpäin omanaan :D Tämä on vähän ärsyttävää kun mielestäni voisi ihan hyvin lisätä siihen että "Maijalta kuulin" tms.

No sulla on sitten hyvät jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies - paitsi h0m0t - naura naisten jutuille.

Ei naisilla ole huumorintajua.

Miesten tehtävä on kertoa vitsit ja hassut tilanteet.

Vierailija
24/30 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehesi dissaa sinua järjestelmällisesti eikä tilanne tule paranemaan.

Meillä alkoi just noin, että ensin oli kivaa ja hauskaa ihan normaalit jutut, kunnes vähitellen kaikki mitä tein oli ihan omituisia, kummallisia, epänormaaleja jne juttuja miehen mielestä. Vähitellen kaikkki mitä tein ja ehdotin oli myös ihmeellisiä ja outoja asioita. Samoja asioita muiden ihmisten kanssa normaalisti jutellessa ja tehdessä jne tuli itselle outo olo, koska kaikki samat asiat oli kotona määritelty miehen puolelta oudoiksi ja omituisiksi.

Vähitellen mies alkoi kertoa kuinka myös häpesi seurassani, kun olin niin tyhmä, sivistymätön enkä tiennyt kuulemma mistään mitään ja keksin asioita, joita olin mukamas tehnyt. Olin aivan järkyttynyt kaikesta haukkumisestani ja siitä kuinka huono ihminen mukamas olen eikä minua voi ottaa mukaan sukulaisten luo jne kun häntä hävettää.  Olen aika hiljainen enkä vieraassa seurassa muutenkaan puhu kovin paljon, lähinnä säästä tms neutraaleista asioista, tämän seurauksena muutuin vielä hiljaisemmaksi ja olen alkanut pelkäämään sosiaalisia tilanteita. 

Vierailija
25/30 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika naiset! Kuinka te viitsitte katsella tuommoista?? Äijät vaihtoon.. Vähän itsetuntoa peliin nyt. Parisuhteessa pitäisi olla molemmilla kivaa

Vierailija
26/30 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä merkki vaan.Miehet ei pidä hauskoista ja huumorintajuisista naisista. Ne koetaan uhaksi, joten teillä rakkautta piisaa.

Vierailija
27/30 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon jutut eivät vaan yleensä ole kovin hauskoja.

Vierailija
28/30 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Ei edes vaivaudu hymähtämään jutulleni, ei ole oikein koskaan nauranut..muistan että tasan kerran olemme 6 vuoden suhteessa nauraneet yhdessä samalle jutulle. Yhden kerran. Kyllä tulee ikävä exää jonka kanssa naurettiin toistemme jutuille lähes joka päivä vedet silmissä ja aina löydettiin joka tilanteesta hauskaa.

Vierailija
29/30 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi eksä oli sellainen. Sillä oli myös ikävä tapa torpata mun jutut tyyliin "ei noin voi olla", "toi on ihan väärin" ja "juttus on tyhmä". Jännää että tyypistä tulikin eksä.

Vierailija
30/30 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne minulla. Mun jutut on mukamas aina tyhmiä ja mies tyytyy vain hymähtämään happamasti. Muiden ihmisten mielestä minun jutut on kuitenkin toisinaan ihan hauskoja. Joillain miehillä on ilmeisesti pakonomainen tarve olla se ”hauska” osapuoli suhteessa ja naista pitää dissata. Olen itsekin lakannut nauramasta miehen jutuille ja hymähdän vain kuivasti. Hauskaa pidän nykyään muiden kanssa - myös sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän