Mikä on parasta miehuudessa?
Kun on kysely mikä on parasta naiseudesta niin kysytäänpä näin päin.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Saa lävistää neitsyen immenkalvon kivikovalla kullillaan päästen nauttimaan puhtaasta neitsyen pillusta.
wau.
Itsenäisyys, vähän niinku reissumies ja oma tupa
Olen aika pitkä ja on kiva kun näen konserteissa lavalle myös takarivistä
Saa kulkea yöllä yksin minihameessa.
Jalkapallo, fyysiset lajit, rakentaminen, autot, voima, looginen ajattelu, avaruudellinen hahmotus
Saa olla sellainen oman elämänsä sankari, eräänlainen risumies kenties.
Wau! Olipa hauska lukea, vahvistui käsitys että 99,9 prosenttia miehistä todella on lähinnä lannoitteeksi sopivaa materiaalia.
Varmaan parasta on olla se taustavire, joka pitää yhteiskunnan kurssissa. Julkisessa keskustelussa on päivä päivältä enemmän paskaa, jolla ei luojan kiitos ole merkitystä, koska on ns. täyspäisiä miehiä, jotka vaikuttavat omissa kanavissaan kuten perheissä tasapainottaen yhteiskuntaa.
Ei tarvii sheivata kehonkarvoja (ainakaan välttämättä). Saa olla oma itsensä. Vapaus.
Vähemmän jotain ihme säätöä, mitä joku ajattelee minusta. Elämä suoraviivaisempaa, yksinkertaisempaa, siis helppoa.
Tsissus, jos noi on miehenä olemisen PARHAITA puolia, niin olen entistä enemmän tyytyväinen, että olen nainen. :D Tosin kaipa ne huonotkin puolet on aika siedettäviä.
Oikea mies kirjoitti:
Wau! Olipa hauska lukea, vahvistui käsitys että 99,9 prosenttia miehistä todella on lähinnä lannoitteeksi sopivaa materiaalia.
Varmaan parasta on olla se taustavire, joka pitää yhteiskunnan kurssissa. Julkisessa keskustelussa on päivä päivältä enemmän paskaa, jolla ei luojan kiitos ole merkitystä, koska on ns. täyspäisiä miehiä, jotka vaikuttavat omissa kanavissaan kuten perheissä tasapainottaen yhteiskuntaa.
Miten erottelet kaikki vastaukset perheellisiksi tai ilman? Itselläni on perhe johon ei enää vaimo kuulu kun halusi ilmeisesti olla myös itsenäinen en tiedä eikä kiinnosta enää. Lapset ovat mahtavia ja ei riidellä.
Nyyh en mitenkään, kuhan kiusasin
Vierailija kirjoitti:
Saa olla sellainen oman elämänsä sankari, eräänlainen risumies kenties.
Toivottavasti kyrvässäs ei oo syyliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika pitkä ja on kiva kun näen konserteissa lavalle myös takarivistä
Ihana <3
Mun mies on 206 pitkä, ja kun hän nostaa minut haritoilleen, niin kukaan ei ole koskaan meitä pitempi :D
No se tietty, että on jokseenkin vahvat lihakset. Se on mukavaa ainakin mun mielestäni.
Ei nyt tule muuta oikein mieleen. Harvoin pitää tällaista miettiä.