Mikä vaatekappale jonkun päällä ärsyttää sinua eniten?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Arabihuivi kantasuomalaisella
Vai mikämpalestiinalaishuivi se on. Sellainen rasterikuvioitu. Arafattimallinen.
Baarimekot normaalissa käytössä, tai pahimmillaan jopa juhlissa. Siis sellaiset, missä on tissit tyrkyllä ja hyvä että perse peittyy.
Naapurin muijan stringit mieheni naamalla.
Tekonahka / kumitrikoot, aivan hirveet, usein vielä ylipainoisella
Stringit ja korkeat korkokengät. Aargh!! Joo tiedostan kyllä että ihmiset saavat pukeutuu miten haluavat, mutta nämä saavat näkemään punaista. Oikeasti kun pysähtyy oikein ajattelemaan - miksi stringit? Miksi tunkea hiertävää narua vakoihin? Ettei kukaan huomaisi, että sulla on pikkuhousut? Mikä vika pikkuhousuissa on? Miehiäkö tällä yritetään miellyttää? Miksi miehet haluavat illuusion, että naisella ei ole alushousuja ja miksi naiset haluavat tarjota sen? Miksei mieluummin vain olisi kokonaan ilman alushousuja?
Sama juttu korkeissa korkokengissä. Siis sellaisissa huimissa jotka vääntää jalan ja selän huonoon asentoon. Miksi kukaan tekisi itselleen niin?
Tulee vaikea olo, kun näkee miten naiset kiusaavat itseään täysin käsittämättömistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies tykkää perseen hajusta?
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeastaan yksittäinen vaate vaan se tapa kun kireällä aluspaidalla peitetään takapuoli. Siis vedetään se pitkähihainen teeppari farkkujen päälle niin ettei perä "näy".
Peitellään joko sitä että persettä ei ole tai sitä on liikaa.
Näkyyhän se silti!!!
Makkarankuori vaan näyttää typerältä.
Minua ärsyttää T-paita silloin kun sen käyttäjä nimittää sitä teeppariksi.
Ärsyttää - tosin aika vähän - jos ravintolassa joku istuu lähellä syömässä lippis tai pipo päässä.
Enemmän ärsyttää, jos joku tulee uima-altaaseen ulkokäyttöön tarkoitetuissa shortseissa, joiden vyötärönauhan alta pilkottaa kalsarit. Pesisivät likaiset kalsarinsa jossain muualla kuin altaassa, jossa ihmiset sukeltelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tykkää perseen hajusta?
No kukapa ei tykkäisi?
Se minua sen sijaan ihmetyttää, miten ketään voi ärsyttää toisten pukeutuminen.
Käyttämättömät tytön alushousut mallinuken naamalla.
Mielensäpahoittaja
Leggingssit. Varsinkin sellaiset läpikuultavat, joita käytetään housuina. Ei mua kiinnosta nähdä kenenkään ahteria tai kamelinvarpaita.
Pas kaan hierottu kauhtunut kånken-reppu. EIkö teineillä ole silmiä päässä? Pukeutuisivat vaikka pas kalla vuorattuun jätesäkkiin jos muutkin massalampaat tekisivät niin ja joku sanoisi, että se on muotia.
Naisten uimapuvut, joista pylly näkyy. Varsinkin lasten uimakoulun opettajilla minusta sopimatonta.
Vierailija kirjoitti:
naruolkaimiset aluspaidan näköiset topit julkisella paikalla.
Luulen että saattaa olla jopa niin että kaikille aluspaidan idea ei ole tuttu eikä tajua että se ei ole sama asia kun toppi vaan kuultaa läpi jne ja niitä käytetään toppina, tätä olen ainakin itse nähnyt kesällä.
Miehillä valkoiset kengät. Lenkkarit tietysti ihan ok, mutta ne muut :(
Kaulahuivit sisällä. Pue enemmän vaatetta, väännä patteria tai mene lääkäriin jos aina palelee.
Muutenkin ihmetyttää ihmiset joilla on aina kylmä.
Miten toisten vaattet vois ärsyttää, eihän ne oo mun iholla.
Jos joku vaate on pakko sanoa niin ne Odin-selkämerkit tai rasistiset tekstipaidat.
Ei ärsytä mikään. Kukin pukeutukoon tyylillään.
T-paitani, jotka pikkuveli ja -sisko ovat käytännössä varastaneet. Ärsyttää nähdä se veemäinen ja omahyväinen hymy, kun pyydän neljän kuukauden luvattoman käytön jälkeen paitojani takaisin.