Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettakaa nuori mies pukeutumaan

Vierailija
24.09.2019 |

Taustatietona, olen siis korkeakoulutettu nuori mies (25v) jonka lapsuudenperheessä eikä tähänastisessa elämässä ole opetettu yhtään mitään pukeutumisesta. Olen kulkenut huppari ja collegehousut -tason kombolla koko elämäni, vaatteeni ovat toki aina olleet siistejä ja missään likaisissa ja rikkonaisissa rääsyissä en ole kulkenut. Koulussa ja työelämässä varsinkin on tullut vastaan tilanteita, joissa minulta on odotettu tietynlaista pukeutumista ja minulle farkut ovat vaate jotka puetaan yhtään "siistimpiin" tai virallisempiin tilaisuuksiin, mutta ilmeisesti pitäisi osata pukeutua jotenkin muutenkin, kauluspaitaa tai kravaattia tms?

Mistä ihmeestä minä opin pukeutumisetiketin kun se on jäänyt oppimatta ja tässä iässä se pitäisi ilmeisesti jo osata? jos menen joltain ihmiseltä kysymään missä tilanteessa pitää käyttää kauluspaitaa, minut nauretaan ulos sillä nämä asiat vaikuttavat olevan itsestäänselvyyksiä about kaikille. Mikä vika hupparissa on, en ymmärrä? Ihan oikeasti olen tietämätön liittyen pukeutumisetikettiin ja kaipaisin kipeästi opastusta, en haukkuja siitä että olen muotitiedoton juntti, sillä sellaiseksi minut on kasvatettu ja ei kukan ole minulle kertonut vaatetuksesta koskaan yhtään mitään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän