Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa ihmisiä jotka ovat vegaaneja ilman syytä?

Vierailija
24.09.2019 |

Ovat päättäneet olevansa vegaaneja muuten vaan, koska voivat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsekin olen sekis ilman sen kummempia mietteitä.

Vierailija
2/6 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vegaanius on sen verran vaivalloista että luulisi ettei kukaan sillä tavalla ihan vaan huvikseen ala elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on ihan nirsouttaan. Ei tykkää kalan mausta, ei siedä lihan koostumusta, maitotuotteet kuvottaa samoin kuin ajatus niiden alkuperästä, munat on kanojen kuukautisia ja haisevat pierulle. Joten on ollut vegaani jostain teinistä asti ilman mitään eettistä syytä.

Vierailija
4/6 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ilman syytä? Itse en ole vegaani eli syön säännöllisesti lihaa, mutta mulla on hyvin pieni määrä lihaa minkä jälkeen alkaa ällöttää. Esim. tein viime sunnuntaina lihapullia ja tuli tosi hyviä. Söin niitä paljon. Maanantaina mies teki kalakeittoa ja pystyin juuri ja juuri syömään sitä. Yleensä tykkään lohikeitosta mutta nyt ajatuskin ällötti. Oon nyt sunnuntaista asti syönyt kasvisruokia samalla kun perheen miesväki syö lihaa. En pysty. En tiedä miksi.

Vierailija
5/6 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ilman syytä? Itse en ole vegaani eli syön säännöllisesti lihaa, mutta mulla on hyvin pieni määrä lihaa minkä jälkeen alkaa ällöttää. Esim. tein viime sunnuntaina lihapullia ja tuli tosi hyviä. Söin niitä paljon. Maanantaina mies teki kalakeittoa ja pystyin juuri ja juuri syömään sitä. Yleensä tykkään lohikeitosta mutta nyt ajatuskin ällötti. Oon nyt sunnuntaista asti syönyt kasvisruokia samalla kun perheen miesväki syö lihaa. En pysty. En tiedä miksi.

Ja siis kalakeiton kanssa toimin niin että otin pelkkää perunaa ja juuresta ja ehkä ruokalusikallisen verran sitä lohta ja sekin vain miehen mieliksi.

Vierailija
6/6 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa maailman vegaaneista ovat vegaaneja uskonnollisesta syystä. ( Intia).