Kymppitonni ja Cristal Snow
Kommentit (33)
En vain tajua sitä miksi se Crystal pukeutuu kuin pelle? Käsittääkseni ei kuitenkaan haluaisi sellaisena jäädä mieliin?
Vierailija kirjoitti:
En vain tajua sitä miksi se Crystal pukeutuu kuin pelle? Käsittääkseni ei kuitenkaan haluaisi sellaisena jäädä mieliin?
Olin hämmästynyt kun näin hänet Farmi Suomessa, oli ihan ihmisen näkönen ja vieläpä fiksun oloinenkin! Miksi niin ihmeellinen pöljän rooli kymppitonnissa?
Tykkään katsoa ja arvuutella sanoja Kymppitonnissa, mutta älkää ottako Ina Mikkosta kyseiseen ohjelmaan koskaan. Ei voi katsoa kerrostalossa kun naapurit luulee että vähintään murha tapahtuu kun huutaa niin paljon. Luulisi media alan ihmisen ymmärtävän.
Ihan ok juontaja, en vain jaksaisi ainaista överiksi vetämistä, Jim Carreykin samasta syystä rasittaa.
Rauhoittukaa nyt prkle edes minuutiksi joskus!
Mullekin ohjelman varsinainen suola on mahdollisuus arvailla mukana.
Mutta ehkä ilman hyper-roolia esiintyvä juontaja toisi ohjelmaan rauhallisempaa tunnelmaa, ikäänkuin americantyylistä sirkusriehumista vähentäisi?
Kristalli, miten olisi?
Tosi hyvä. Tykkään yliampuvista diivoista, Onnenpyörässä on ollut tosi upeita asuja. Toosateeveessä nauroin kyyneleet silmissä sille, missä heppu alussa miettii, et mis mä oon, tosi ahdas paikka ja miks mulla on nää sukset jalassa. 😄
Vaan lienee tarkoituskin, että viihde on älämölöä.Pah.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä. Tykkään yliampuvista diivoista, Onnenpyörässä on ollut tosi upeita asuja. Toosateeveessä nauroin kyyneleet silmissä sille, missä heppu alussa miettii, et mis mä oon, tosi ahdas paikka ja miks mulla on nää sukset jalassa. 😄
Toosassa tarjoilijan huono päivä oli kyllä törkeän hyvä.
Mikä ihmeen erillisnimi vai erillis nimi?