Kymppitonni ja Cristal Snow
Kommentit (33)
Minä olin tosi ennakkoluuloinen, kun jotenkin käsitys tuosta Snow'sta oli negatiivinen. Että se on sellainen raivostuttava pelle. Mutta ei ole ollenkaan sellainen! Nokkela ja hauska ja lämpimän oloinen. Nyt harmittaa, että piti tuomita ulkonäln perusteella. Sitä olen miettinyt, että tuo ohjelmahan toimisi paremmin radiossa. Kun pääsisi "katsojakin" osallistumaan (nyt pitää katsoa aina muualle, kun tulee sana).
Mitä ihmettä? En ole pystynyt yhtäkään jaksoa katsomaan. Vieraat huutaa, Cristal huutaa. Täyttä sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? En ole pystynyt yhtäkään jaksoa katsomaan. Vieraat huutaa, Cristal huutaa. Täyttä sekoilua.
Nuorilla naisilla on ärsyttävä tapa huutaa toisten päälle ja äännähdellä kaikkeen kovaa ja korkealta. Pahin oli se joku Ida vai Ina, joka oli tehnyt sitä pokedokkaria. RAIVOSTUTTAVA ihminen.
Cristal on just jees.
Aivan ihana vaikka vähän epäilin sopiiko tohon 😘
En tykkää taiteilijanimestä, joka viittaa huumeisiin.
Muakin epäilytti. Mutta Cristal on hyvä. Mutta hyvä oli Riittakin. Kumpikin ovat hyviä!
Cristal on myös loistava näyttelijä. ToosaTV :D
Cristal on ihastuttava. Miten kukaan voi olla pitämättä ihmisestä, joka on luonnostaan impulsiivinen, lämmin,teeskentelemätön, sanavalmis ja huumorintajuinen?
Christal on ok.
Vähemmän saisivat kilpailijat spekuloida ja huutaa sitä, mitä vastausta eivät tienneet
Epäaito. Jäänyt lapsena huomiota vaille.
HUOMATKAA MUT huutaa vaatetus ja habitus.
Mahtavuutta! Tällä oli hyvä radioshow YleX:llä aikanaan.
Apua! Katsoin juuri kymppitonnin, viimeinenkysymys kului "SAK:n lempitubettaja".
Nää saakelin nuorison idolit ei edes tiedä, mikä on SAK.
Vierailija kirjoitti:
Epäaito. Jäänyt lapsena huomiota vaille.
HUOMATKAA MUT huutaa vaatetus ja habitus.
Et ilmeisesti kykene erottamaan ihmistähänen brändistään...
Keittiöpsykologia ei oikein toimi.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Katsoin juuri kymppitonnin, viimeinenkysymys kului "SAK:n lempitubettaja".
Nää saakelin nuorison idolit ei edes tiedä, mikä on SAK.
Nä oot niin säälittävä. Etkö keksinyt mitenkään muuta provoa??
*mummeli* kirjoitti:
Tykkään. Riitta Väisänen vähän suutahti, kun häntä ei pyydetty, mutta kyllä näin Riitan ikäisenä sanon, että aika on ajanut hänen ohitseen tuon ohjelman suhteen. Vaikka se aikoinaan hänelle räätälöitiinkin.
Riittaa varmaan harmittaa kun on rahapula eikä kelvannut omistamansa formaatin juontajaksi. Ymmärrän kyllä.
Siellähän se Riitta oli nyt juontamassa ekan jakson. Heippa vaan kaikille!
Ina Mikkola on ihan järkyttävä huutaja.
Cristal on ystävällinen, mutta ei persoona. Lähinnä vaatteet ja asusteet tekevät hänestä mielenkiintoisen, jos nekään.
Kotoista ja kivaa tunnelmaa hän ei saa aikaan koristautumisellaan.
Ihan kamalaa se huutaminen, ei saa sanoistakaan selvää kun itse huudetaan tai joku toinen huutaa päälle. Se on kyllä mielenkiintoista että naiset vieläpä.
Tykkään. Riitta Väisänen vähän suutahti, kun häntä ei pyydetty, mutta kyllä näin Riitan ikäisenä sanon, että aika on ajanut hänen ohitseen tuon ohjelman suhteen. Vaikka se aikoinaan hänelle räätälöitiinkin.