Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit sairaanhoitaja, mitä työtä tekisit?

Vierailija
24.09.2019 |

Siis millaiseen työpaikkaan haluaisit?

Ei haittaa vaikkei sh olisi millään tasolla sun juttusi. Kuvittele tilanne, että olisit sairaanhoitaja. Minkälaista työtä etsisit ja millaisesta työympäristöstä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja töissä vuodeosastolla minne halusinkin. En halua päivystykseen, kotihoitoon tai polille. Kohta 10 vuotta osastolla ollut.

Vierailija
2/4 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaanhoitaja ja töissä vuodeosastolla minne halusinkin. En halua päivystykseen, kotihoitoon tai polille. Kohta 10 vuotta osastolla ollut.

Vuodeosasto on varmaan ihan kiva työpaikka. Sinänsä on ihan tavalliset rutiinit joka vuorossa, mutta kuitenkin päivät voi olla vaihtelevia ja tulla hyvinkin yllättäviä juttuja. Työnkuva on varmaan aika monipuolinen, pääsee tekemään sairaanhoitajan "ydintyötä" jos nyt niin voi sanoa.

Työssä saa varmaan liikkua kivasti ja päivät menee nopeasti, ei tarvitse homehtua jossain istumatyössä 8-16.

Olen itse tehnyt nyt monta vuotta istumatyötä 8-16. Onhan tässä työssä aivan ehdottomasti hyvät puolensa myös, mutta päivät menee kyllä todella hitaasti ja työ on toisinaan todella puuduttavaa. Ja täytyy kyllä vapaa-ajalla sitten liikkua kunnolla ettei kroppa hajoo pelkkään istumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteistä sairaanhoitoa vuodeosastolla sekä kotikäyntejä.

Saattaisin myös kouluttautua lisää ja toimia psykiatrisena sairaanhoitajana mielenterveyspolilla.

Vierailija
4/4 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instrumenttihoitaja leikkurissa. Olen kylläkin sh, mutta liian vanha menemään leikkuriin kirurgien vit**maisua kommentteja, huokailuja ja tahdin hakkaamista kuuntelemaan. Se ura pitää valita nuorena.