Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis keski-ikäinen nainen vastailee. Kysy!

Vierailija
24.09.2019 |

.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu ajatus, että joskus et olekaan erityisen kaunis? Suunnitteletko kirurgiaa tai käytätkö paljon aikaa ja rahaa kauneudenhoitoon?

En suunnittele enkä käytä paljon rahaa kauneudenhoitoon. Ehkä jotain hyvin selvää "puutetta" kuten erittäin syvää ryppyä voisin hoitaa botoxilla. Mutta aika näyttää, vielä en ole tällaista miettinyt.

Jokainen ikääntyy ja se on luonnollista. En ressaa siitä.

Ap

Vierailija
22/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paino?

pituus?

kuppikoko?

hiusten väri?

172

68

75D

Tummat

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako sinua olla kaunis, haluaisitko taukoa siitä? Mietin tätä kysymystä juuri itse yksi päivä. Olin parikymppisenä näyttävä, värjäsin hiuksia, meikkasin joka päivä ja pukeuduin seksikkäästi, mutta nyt kolmikymppisenä olen valinnut näyttää "hiirulaiselta" ja käytännössä lopettanut meikkauksenkin. Minusta on todella iso helpotus, että voin nykyään kulkea julkisissa ilman että joku ällötys lähestyy joka ikisellä matkalla.

Vierailija
24/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielenkiintoista kuvittelet olevan itsessäsi jotta tämä aloitus tuli mieleesi?

Toinen keski-ikäinen

Tiedän olevani ns. keskivertoa näyttävämpi. Ei sen kummempaa. Ap

No kuvailepa itseäsi niin verrataan! :D

Vierailija
25/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielenkiintoista kuvittelet olevan itsessäsi jotta tämä aloitus tuli mieleesi?

Toinen keski-ikäinen

Tiedän olevani ns. keskivertoa näyttävämpi. Ei sen kummempaa. Ap

No kuvailepa itseäsi niin verrataan! :D

Ai sori, olitkin jo kuvaillut. No jäät toiseksi :)

Vierailija
26/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Ihmiset tuntuu pitävän hyvin eri ikäisiä keski-ikäisenä

Vierailija
27/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on keski-ikäinen?

Vierailija
28/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako sinua olla kaunis, haluaisitko taukoa siitä? Mietin tätä kysymystä juuri itse yksi päivä. Olin parikymppisenä näyttävä, värjäsin hiuksia, meikkasin joka päivä ja pukeuduin seksikkäästi, mutta nyt kolmikymppisenä olen valinnut näyttää "hiirulaiselta" ja käytännössä lopettanut meikkauksenkin. Minusta on todella iso helpotus, että voin nykyään kulkea julkisissa ilman että joku ällötys lähestyy joka ikisellä matkalla.

Kyllä siitä saa taukoa halutessaan. Voi mennä kauppaan vanhassa tuulipuvussa, tukka kampaamatta ja väsyneenä ilman meikkiä. Ei paljon perään katsota. :D

Yleensä kuitenkin olen vähintään perushuoliteltu, joskus enemmänkin laittautunut eikä huomio haittaa.

Ap

Vierailija
29/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paino?

pituus?

kuppikoko?

hiusten väri?

172

68

75D

Tummat

Ap

Olet sopusuhtainen

Onko silarit?

Vierailija
30/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Ihmiset tuntuu pitävän hyvin eri ikäisiä keski-ikäisenä

Olen 40 ja 50 välillä.

Ap

Vierailija
31/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että on tosi rentouttavaa olla viiskymppinen tukeva täti verrattuna siihen parikymppiseen kaunottareen. Saa olla ihan rauhassa. Ilman meikkiä, rillit päässä ja tukka ponnarilla on lähes näkymätön.

Vierailija
32/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paino?

pituus?

kuppikoko?

hiusten väri?

172

68

75D

Tummat

Ap

Olet sopusuhtainen

Onko silarit?

Ei ole

Ap

Vierailija
33/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paino?

pituus?

kuppikoko?

hiusten väri?

172

68

75D

Tummat

Ap

Olet sopusuhtainen

Onko silarit?

Pikkupyöreähän tuo on.

178/63

Vierailija
34/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että on tosi rentouttavaa olla viiskymppinen tukeva täti verrattuna siihen parikymppiseen kaunottareen. Saa olla ihan rauhassa. Ilman meikkiä, rillit päässä ja tukka ponnarilla on lähes näkymätön.

Minä taas ihan aidosti nautin huomiosta edelleen. En koe tarvetta olla näkymätön.

Ap

Vierailija
35/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä saa taukoa halutessaan. Voi mennä kauppaan vanhassa tuulipuvussa, tukka kampaamatta ja väsyneenä ilman meikkiä. Ei paljon perään katsota. :D

Yleensä kuitenkin olen vähintään perushuoliteltu, joskus enemmänkin laittautunut eikä huomio haittaa.

Ap

Jos olet laittamattomana huomaamaton, niin et ole keskivertoa paremman näköinen. "Parempi ulkonäköhän" perustuu silloin juurikin siihen laittautumiseen.

Vierailija
36/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla menkat loppuneet?

Vierailija
37/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihan aidosti nautin huomiosta edelleen. En koe tarvetta olla näkymätön.

Ap

Mulla se isoin muutos on ollu just välillä 40-50v. 40v ei tarvinnu tehdä muuta ku laittaa huulipunaa, että oli kaunis, nyt se vaatis paljon enemmän, kun on tullu ryppyjäkin ja hiukset ohentunu :D  Mä en oo koskaan erityisesti nauttinu huomiosta, se on vaan ollu. Onhan se koomista jos vaikka pyöräilijä meinaa ajaa päin tolppaa ku jää kattomaan, mutta toisaalta eipä tuu setämiehet kopeloimaan. Tai eihän niitä taida yli 25 v kuitenkaan kiinnostaa.

Vierailija
38/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla menkat loppuneet?

Ei

Vierailija
39/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos olet laittamattomana huomaamaton, niin et ole keskivertoa paremman näköinen. "Parempi ulkonäköhän" perustuu silloin juurikin siihen laittautumiseen.

Minua on aina kehuttu luonnonkauniiksi, joten uskon olevani. Mutta luonnonkauniistakin saa kulahtaneen väsymyksellä ja epäsiistillä olemuksella.

Ap

Vierailija
40/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aiot lopettaa pihtaamisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi