Miss Suomi 2019 valitaan ensi viikonvaihteessa. Kenestä uusi Miss Suomi, jos ei Riikka Uusitalosta?
Olen katsonut kuvia ja videoita missikiertueelta. Riikka Uusitalo on valokuvissa suorastaan lumoavan kaunis ja kuten niin monen muunkin kuin minun mielestäni hän olisi suvereeni Miss Suomi, mutta... ikävä kyllä, tuomaristo haluaa yleensä osoittaa "arvovaltaisuutensa" ja asiantuntemuksensa siten, että valitsee missiksi jonkun muun kuin suuren yleisön ennakkosuosikin.
Kenet kutreille haluaisit missikruunun laskeutuvan 28.9.2019, jos Riikkaa ei saa äänestää.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Numero 10, Katariina, viehkä Marilynimainen.Oikeastaan asettaisin hänet jopa Riikka Uusitalon edelle,Katariina ei ole ehkä yhtä kaunis kuin Riikka,mutta pituudessa löytyy ja persoonallisuudessa.Ehdottomasti MissUniversum-materiaalia.
Joo, katselin tässä tylsyyksissäni kaikkien missien haastattelut, kuvat, kävelyt jne. Katariina on kyllä varmasti vahvoilla kilpailussa. On varmoin esiintyjä.
Toki en tiedä onko tuo 25 vuotta miinus, vaikka toisaalta miksi olisi kisassa näin pitkälle tullut jos olisi.
Riikka oli erittäin hyvä noissa haastatteluissa myös , samoin Riina.
Numero 2 Laura Lahtinen tai numero 5 Anni Harjunpää. Riikasta 2. perintöprinsessa.
Elisa Karimo, numero 8. Joukon valovoimainen ”älykkö”.
Jonkinlainen linkki ois ollut kiva, mutta tässä nyt muille: https://www.is.fi/viihde/art-2000006224820.html
Anni Harjunpäässä on malli-ainesta.
Ei yhtään tummaihoista tai muuta "etnistä" joukossa. Rasismia? #MissFinlandSoWhite
Vierailija kirjoitti:
Niin on, olen nähnyt hänestä todella hyviä mallikuvia.
Mutta noissa haastatteluissaan ei ollut parhaasta päästä. Toki tuomaristo haastattelee ja näkee heitä paljon, minä vain pintaraapaisun, mutta jännä nähdä miten näissä kisoissa kolmikko muodostuu.
Oliko niin, että tänä vuonna kisat tulevat telkkarista?
Vierailija kirjoitti:
Elisa Karimo, numero 8. Joukon valovoimainen ”älykkö”.
Mä en tajua miksen löydä Elisan haastattelua Youtubesta, kaikki muut löytyy? voiko joku linkata tumpelolle, kuulisin mielelläni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, olen nähnyt hänestä todella hyviä mallikuvia.
Mutta noissa haastatteluissaan ei ollut parhaasta päästä. Toki tuomaristo haastattelee ja näkee heitä paljon, minä vain pintaraapaisun, mutta jännä nähdä miten näissä kisoissa kolmikko muodostuu.
Oliko niin, että tänä vuonna kisat tulevat telkkarista?
Suora lähetys 28.9. AlfaTV-kanavalla
Voi olla ettei menestystä kv-kisoissa tulisi, mutta Aino Aaltonen on mielestäni ihastuttava. Hänessä on sellaista sofistikoitunutta Grace Kelly -henkeä. On ehkä väärissä kisoissa (menestyisi mallina oletettavasti paremmin), mutta subjektiivisesti ajatellen toivoisin hänelle sijoitusta.
Tän vuoden ehdokkaat on surkeita. Lyhyenläntiä, purentavikaisia misukoita jotka on meikattu viisikymppisiksi.
Miss Suomi Riikka Uusitalo
Ensimmäinen perintöprinsessa pitää jättää tyhjäksi koska tasoero on niin korkea
Toinen perintöprinsessa joku muu noista, vaikka nopalla arvotaan.
Riikka Uusitalo on liian lyhyt. Miss Suomen pitää olla vähintään 170cm. Oma suosikkini on nro.8 Elisa Karimo. Hänessä on pituutta ja näyttävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Uusitalo on liian lyhyt. Miss Suomen pitää olla vähintään 170cm. Oma suosikkini on nro.8 Elisa Karimo. Hänessä on pituutta ja näyttävyyttä.
No ei taida olla juuri pidempi,.. On luonnossa ainakin tosi laiha ja pienikokoinen eikä kovin pitkältäkään vaikuta.
Ei mitään käryä. Ihmettelen, että tällaisia järjestetään vielä 2000-luvullakin.
Top 3 katariina, anni ja emmi järjestyksellä ei ole väliä. Riikka aivan liian lyhyt ja elisalla mättää luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei taida olla juuri pidempi,.. On luonnossa ainakin tosi laiha ja pienikokoinen eikä kovin pitkältäkään vaikuta.
Missien mitoissa on eroa! Jo muutama sentti pituuserossa vaikuttaa varmasti.
"1. Riikka Uusitalo, 25 vuotta, Helsinki (kotoisin Rovaniemeltä) 167 cm, 55 kg, 82-62-88
8. Elisa Karimo, 19 vuotta, Turku (kotoisin Helsingistä), 171 cm, 53 kg, 88-60-90"
(IS 2.9.2019)
Elisa ei kyllä voi olla 171 cm....
Numero 10, Katariina, viehkä Marilynimainen.Oikeastaan asettaisin hänet jopa Riikka Uusitalon edelle,Katariina ei ole ehkä yhtä kaunis kuin Riikka,mutta pituudessa löytyy ja persoonallisuudessa.Ehdottomasti MissUniversum-materiaalia.