Jos ex tulee käymään kun uusi muija on jättänyt niin mitä se merkkaa?
Jos harrastaa seksiä ja sitten lähtee. Soittaa seuraavana päivänä ja sitten ei kuulu enää mitään?
Kommentit (15)
Pakko ne kassit on jonnekin tyhjentää?
Minkä ihmeen takia ylipäätään huolit jonkun eksän käymään ?
Sä oot sen tyhjennyspiste. Se millä ei oo mitään rajoja ja aina lohkee jos muualta ei saa.
Niin. näin kai se on nähtävä. Enää en siihen sorru kyllä. Harmi kun tuli tunteet peliin taas heti. just kun olin päässyt jo melekin eroon.
Nainen missä on ylpeytesi? Sinua käytetään hyväksi koska sallit sen.
Harrastaa seksiä.. Yksinkö vai kenen kanssa?
Oma avovaimo, kun petti ja lähti toisen matkaan, niin 2v päästä mun luuri soi ja se jätkä oli jättänyt ja pettänyt exäni. Kysyi voisinko antaa tukea ja kuunnella, kun on niin paha olla ja olen ainoa, joka ymmärtää. Sanoin hänelle, että kaikista maailman ihmisistä soitat mulle tollasesta asiasta ja tosiaan kuvittelet, että olisin jotenkin kiinnostunut ongelmistasi. Sen äijänhän piti olla se oikea ja siinähän oli kaikkea mitä olet aina halunnut. Ei tainnu olla ja nyt kuvittelet, että olisin jotenkin kiinnostunut kuunnella. Se, että kusetit minua oli huono läppä, mutta nyt pidät minua jo täytetnä idioottina, niin se on pahempi asia. Mene terapiaan äläkä ota enää yhteyttä.
Toisilla on vaan pokkaa. Exät on exiä syystä ja niitä on turha takasin ottaa
Se on yksinäinen. Ja paikkaa yksinäisyytensä sillä ainoalla tavalla, jonka osaa.
Haluaa pesää, ja sinä annat. Aika moni sen tuntuu hoksanneen, kun ketjua lukee. Ymmärrrä sinäkin nyt, ap.
Halusi lohtupanon, tiesi että sinä olet helppo. Soitti omatunto vähän kolkuttaen seuraavana päivänä, koitti selvitellä sinun fiilksesi ja katosi.
Siis oliko tämä uusi nainen nyt jättänyt kylään tulleen exän vai kysyjän, jonka luo tultiin kylään?
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko tämä uusi nainen nyt jättänyt kylään tulleen exän vai kysyjän, jonka luo tultiin kylään?
Niin
Kuulostaa todella kylmältä toiminnalta ex:än puolelta. Älä ota häntä enää luoksesi. Ikävä pettymys jos on tunteet häntä kohtaan. Ei taida olla sellainen luonne kuin ajattelit, jotain muuta
Vierailija kirjoitti:
Nainen missä on ylpeytesi? Sinua käytetään hyväksi koska sallit sen.
ei käytetä
Kostoseksiä.