Mies. Kumman valitset?
Sosiaalisen, koko ajan äänessä olevan ekstrovertin vai
Hiljaisen, ujon, vain joskus ja harvoin äänessä olevan naisen?
Kommentit (15)
Nainen valitsee. Aina. Voin hiljaisena, introverttina miehenä kertoa että minun kaltaista miestä ei koskaan valita, aina se toinen.
Onneksi tarjolla on aina ollut välimuotoja. Mutta jos pää pölkyllä pitäisi valita, niin mielummin jälkimmäisen.
Kummalla on isommat tissit ?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Nainen valitsee. Aina. Voin hiljaisena, introverttina miehenä kertoa että minun kaltaista miestä ei koskaan valita, aina se toinen.
Kyllä me ekstrovertit miehet myös valitsemme.
No, kerro nyt. Aloin jo kuvittelemaan niitä mielessäni.
Sinccis
Voiko ottaa yhdeksi / kahdeksi yöksi kummankin ?
Komea mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman naisen ekstrovertti valitsee?
Kyllä höpöttäjiäkin päivän kaksi kestää, jos runko on kunnossa.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Jep, ujolla ja introvertilla miehellä on huonoimmat kortit. Kun sekä ekstrovertit ja introvertit naiset kiinnostuvat ekstroverteista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on isommat tissit ?
Sinccis
Puhut vähän mutta asiaa.
En kumpaakaan. Etsin normaalin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Komea mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman naisen ekstrovertti valitsee?
Introvertin
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen vuosien myötä hieman vähemmän sulkeutunut, sekä välillä olen väkisin vääntänyt persoonaani ekstrovertimpaan suuntaan. Näillä on ollut se vaikutus, että olen päässyt jonkin verran naisten kanssa tekemisiin. Perusluonteeni on kuitenkin se introvertti, joten en kauaa jaksa esittää mitään muuta.
Jälkimmäisen tietenkin.