Ajattelin ostaa ihonvärisen talvihaalarin jossa on täynnä tatuointikuvia
Ärsyttää kun on kylmät kelit, eikä voi näyttää omia tatuointeja kun vaatteet peittää ne.
Kommentit (15)
No mauton on aina mauton, ei siihen vuodenajat vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Sama, just tänään tilasin.
Ajattelitko sä myös laittaa jotain killuttimia, lävistyksiä siihen toppahaalariin? ap
Minä tilasin talvi- ja jouluaiheisilla kuvioilla. Mietin että ottaisinko puolison nimenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jep, kuvittelisi että kyseinen trolli rauhoittuisi edes kesän jälkeen, mutta ei kun vaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä voi tilata?
Mä teetätin mun kaverilla sen haalarin. Sain sen ihan mittatilaustyönä. :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kuvittelisi että kyseinen trolli rauhoittuisi edes kesän jälkeen, mutta ei kun vaan ei.
Mulla on itselläni tatuointi ja tää aloitus sai nauramaan. Turha suuttua kun on selvästi huumoriksi tarkoitettu. Oppikaa nauramaan itsellenne :)
Vierailija kirjoitti:
Tatskahaalari olisi tosi hilpeä halloween-bileisiin! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itselläni tatuointi ja tää aloitus sai nauramaan. Turha suuttua kun on selvästi huumoriksi tarkoitettu. Oppikaa nauramaan itsellenne :)
Just näin, veit sanat suustani. ap
Voisin tilata myös pipon, johon on kiinnitettynä siniset, punaiset tai vaikka violetit hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko sä myös laittaa jotain killuttimia, lävistyksiä siihen toppahaalariin? ap
Haarakohtaan tietysti tamponikoru!
Vierailija kirjoitti:
Voisin tilata myös pipon, johon on kiinnitettynä siniset, punaiset tai vaikka violetit hiukset.
Sannipipo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haarakohtaan tietysti tamponikoru!
Mä laitan prinssi Albert lävärin haarakohdan toppaulokkeelle. ap
Voi ei, nyt tattatrolli ei ainakaan voi lähteä koko talvena(kaan) ulos.