Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hgissä aamulla -2C, naiset liikenteessä paljailla nilkoilla! Enteileekö tämä paljasnilkkamuodin jatkoa talvelle 2019/20?

Vierailija
23.09.2019 |

Hieno homma, jatkakaa!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa samalla bussipysäkillä oli tyttö, jonka paljaat nilkat sinersivät aamupakkasessa. Välillä hän silmäili mun pitkävartisia mokkasaappaita. Mietin, olisiko hänkin halunnut oikeasti sukat ja lämpimät kengät jalkaansa.

Vierailija
2/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliäää??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait vielä -2 astetta ole

kylmä, jos on terve ja verenkierto kunnossa.

Meillä eilen maa oli huurrassa ja pakkasasteita ja mummot meni sandaaleissa aamu-uinille ja pelkkä pyyhde hartioilla tai kylpytakki.

Kannattaa lisätä liikuntaa, jos parissa pakkasasteessa on nilkat sinisenä ja tuntuu kylmältä, niin verenkierrossa on kyllä ongelmia.

Harrastan avantouintia, eikä edes -25 astetta ole ollut este.

Vierailija
4/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa samalla bussipysäkillä oli tyttö, jonka paljaat nilkat sinersivät aamupakkasessa. Välillä hän silmäili mun pitkävartisia mokkasaappaita. Mietin, olisiko hänkin halunnut oikeasti sukat ja lämpimät kengät jalkaansa.

Olisi halunnut, mutta ei auta, koska muoti.

Vierailija
5/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä, mutta jatkakaa!

M53

Vierailija
6/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa päivittäinen sheivaus myös talvella!

Vierailija
7/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse teinistä asti käyttänyt säärystimiä, koska mun sääriä alkaa särkemään heti kun lämpötila laskee nollaan.

Viime pakkasilla oli kaks tipua skootterin päällä nilkat paljaana. Eikö se satu?

Vierailija
8/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sattuu. Nilkat oltava paljaina, koska muoti.

Vierailija
9/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautisen näköistä 30 asteen pakkasilla:/

Vierailija
10/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Paljasnilkkahullu on herännyt ensimmäisten yöpakkasten myötä. No, loppuviikosta lämpenee ja mistäpä sitä koskaan tietää, jos vaikka seuraavan kerran pakkasta on vasta jouluna.

Vierailija
11/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tälle vielä nauretaan ja kovaa.

Vierailija
12/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset palelevat nuoria herkemmin.

Myös miehillä on paljaita nilkkoja.

t. Vanha ja paleleva

Vierailija
13/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran tänä syksynä kaivoin eilen esille talvitakin ja pipon ja paksut hanskat. Ei näytä muodikkaalta, mutta en siitä välitäkään. Mieluummin lämmin kuin palelen ulkona muka muodikkaana.

Vierailija
14/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa yksi mies käveli vaatetuksenaan lyhythihainen kauluspaita ja shortsit, kun ajoin autolla töihin. Asteita aamulla -2.

Vierailija
15/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on joku uusi villitys tullut kait kun on alkanut näkyä sellaisia valkoisia tennissukan oloisia sukkia joillain nuorilla. Oiskohan vihdoin herätty?

Vierailija
16/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena luin, ettei kannattaisi kauhistella nuorten paljaita nilkkoja, kun on oikeasti hyvä vähän altistaa itseään kylmälle! Ruskea, hyvä rasva lisääntyy, ja kylmä ihan oikeasti "karaistaa". Ja tosiaan, en itsekään palele helposti, kun olen urheilullinen ja kroppa "käynnistyy" pienestäkin liikunnasta (siis kävelystä) nopeasti ja alkaa tuottaa lämpöä. Sitä paitsi eihän vielä ole edes kylmä!?

Vierailija
17/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä noissa "ärsyttää" on se, että ollaan nilkat paljaana tennareissa ilman pipoa ja hanskoja takki auki ja huivi korkeintaan roikkumassa kaulalla niin ettei sitä ole kiedottu "ympäri" ja sitten kovaan ääneen esim. bussipysäkillä valitetaan koko ajan että kuinka on niin helvtin kylmä. No shit Sherlock.

Vierailija
18/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä voi järkisyillä perustella.

Vierailija
19/38 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhä muotia 2019-20? Tietääkö kukaan?

Vierailija
20/38 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai naiset? 😂 Tätähän tekee pojat ja miehetkin