Asun Kyproksella. Oletko kateellinen?
Kommentit (46)
Muutaman kerran käynyt Kyproksella, ihan jees , mutta tykkään enemmän Espanjasta
Lämpimämmästä ilmanalastako tässä pitäisi kateelliseksi heittäytyä? Mulle riittää ne 2 viikkoa ökyhellettä kun vuodessa reissaan. Mitään muuta ”parempaa” en sieltä keksi.
Mitä siellä on hyvää? Muutan marraskuussa aina puoleksi vuodeksi muualle. Voisin tietysti joskus Kyprostakin harkita, kun vaan keksisin sieltä jotain hyvää marras-huhtikuun väliselle ajalle. Touko-lokakuun asun aina Suomessa.
Olen antaut itseni ymmärtää, että r*ccän mafia-kansalaiset käyttävät saarta rahanpesuun ja omistavat siellä kaiken.
Asuinpaikkasi kauniista maisemista, ihanasta ilmastosta ja viehättävästä luonnosta olen kade.
Espanja on kuitenkin enemmän mieleeni, jos jonnekin muualle täältä joskus pääsen muuttamaan.
Millaisia vastauksia odotit asettamalla kysymyksen tuolla lailla?
Ulkomailla asuminen on aina avartavaa ja mielenkiintoista, miksei Kyproksellakin asuminen olisi. Minusta on ollut mielenkiintoista nähdä miten erilaisia tapoja elää on eripuolilla maailmaa, olen itse asunut viidessä maassa.
Jengi mieltää koko Kyproksen joksikin Ayia Napan bilerannaksi, Larnaca on kuitenkin n. 145 000 ihmisen kaupunki, jossa on muutakin työtä ja elämää kuin turismi.
Kateellinen en ole, mutta uskon että on mielenkiintoista.
Asutko vanhalla koululla siellä? Kateus ei kuulu sanavarastooni.
Ihan karmee paikka....kerran lomalla käyneenä enkä enää tule uudestaan. Maailmassa on miljoona parempaakin paikkaa asua. Mieluummin täällä räntäsateessa kuin kyproksella. Meinaan kyllä karistaa räntäsateet, mutta en kyllä kyprokselle muuttamalla. Britti ja itä-naapuri turismoja aivan liikaa.
En, olen asunut siellä 8 vuotta. Pohjois vai etelä puoli?
Tunnen Kyproksen aika hyvin, krhöm.
Siksi ihmettelen näitä kommentteja. Moni ei taida tietää juuri mitään aiheesta 'elämä Kyproksella'. Joku ehkä viettänyt kesällä viikon jossain Napan turistirysässä.
Voin kertoa, että vaikka saari on pieni, täällä on monenlaista mikrokosmosta.
Eli löytyy paikkoja ja ihmisiä moneen makuun, myös rauhallista luonnonläheistä elämää.
Talvi tulee tännekin, eikä tarvi ahdistua kuumuudesta. Päinvastoin.
Mutta ei Kypros ole joka miehen. Eikä naisen. Hyvä että kaikki eivät ole tänne tunkemassa. ;-)
Kyllähän sitä lämpöä kadehtii:) Siitäkin huolimatta että täällä oli kiva kesä.
No, olemme tulossa sinne parin viikon kuluttua. Olisiko vinkkejä, must nähtävää ja ennenkaikkea parhaat ravintolat etelärannikolta tai lähikylistä
En. Olisin kateellinen jos asuisit Espanjassa. Kreikkalainen ruoka on pahaa eikä siitä kielestä ( ja kirjaimista) ota Erkkikään selvää.
Empä juuri. Jos asuisit jossain Atlantin rannalla voisin ollakin.
Sinccis
Onhan siellä lämmin ilmasto ja meri mutta liian kehitysmaantuntuinen.
Kypros oli ihan kiva.
Me emme halunneet saarelle vaan haluamme mahdollisuuden reissata helposti ympäri Eurooppaa.
Siksi asumme Italiassa
Teorian tasolla miksei? Mutten tiedä millaiset elinolosuhteet sinulla on, ja päivän päätteeksi, mikään ei estä minuakin muuttamasta Kyprokselle, jos niin vain haluan.
En ole koskaan osannut kadehtia ryssiä.