Sain permabannit Jodeliin, onko mahdollista kiertää mitenkään?
Nuo permabannit siis saa kaksien tai kolmien normaalien bannien jälkeen. Aikaisemmin olen päässyt niistä eroon kun olen lähettänyt Jodelille palautetta, että voitteko unbannata mut. Tämä onnistui noin 4-5 kertaa, mutta nyt vastasivat, että eivät enää aio unbannata mua :(
Kai se pitää sit alkaa tätä palstaa taas käyttää aktiivisemmin
Kommentit (9)
Ehkä sinun kannattaa pysyä pois palveluista, joissa edellytetään käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun kannattaa pysyä pois palveluista, joissa edellytetään käytöstapoja.
No eipä tuolla tarvitse sanoa kuin vähän jotain vihervasemmistolaisdiskurssin ulkopuolelta, niin tulee miinusta
Osta uus puhelin, vaihda numero ja s.posti
Vierailija kirjoitti:
Osta uus puhelin, vaihda numero ja s.posti
Riittääkö uusi puhelin? Vai pitääkö numeronkin vaihtua?
Voi luoja mikä luuseri. Ap ota toi universumin aika isona vinkkinä sulle että päin fiddua menee.
Vierailija kirjoitti:
Haukutko siellä muita iin paljon?
No lähinnä saatan tarkastella kriittiseen sävyyn naisten runsaita seksuaalisia kanssakäymisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukutko siellä muita iin paljon?
No lähinnä saatan tarkastella kriittiseen sävyyn naisten runsaita seksuaalisia kanssakäymisiä
No mutta kiva että aiot olla jatkossa aktiivisempi täällä. Pari kaverias alkaakin jo väsyä
Ota käyttöön vpn sovellus joka piilottaa ip-osoitteesi. Tuo toimii jos palveluun ei tarvitse kirjautua erikseen tunnuksilla. Googleta VPN ja lataa sovelluskaupasta esim free vpn. sen kun klikkaa päälle, niin näyttää että olet jossain muualla esim. usasta. Ei bannit enää toimi.