Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Kun mies on tulossa kylään niin vaikka olisitte kuinka sisutaneet, koristelleet, meikanneet, pukeutuneet ja laittaneet tarjottavaa

Vierailija
23.09.2019 |

Pliis, varmistakaa vielä että kissanhiekkalaatikko ei haise.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLyttömän hyvä vinkki, jes.

Olen siis kaiken laittanut kuntoon tehdäkseni myönteisen vaikutuksen potentiaalista äijää varten. 

Juuri ovikellon soidessa rakas kissani vääntää kunnon tortut hiekkalaatikkoon ja asuntoon tulvahtaa yökkimistä nosttava kakkakatku. Mitäs sitten tehdään?

Mietinkö, että meni mahdollisuudet vai toteanko, että jos äijä ei kakan katkua kestä ei se kestä mitään muutakaan? Mitä ap ehdottaa? Niin, ja kissan lirit siihen päälle? Huoh!

Vierailija
2/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja että leggareita ei roiku vaatetelineellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana sisustaa miehiä varten...

Vierailija
4/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet joita mä olen tapaillut eivät ole kyllä yhtään olleet kiinnostuneita asunnon sisustuksesta tai koristelusta(!).

Vierailija
5/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis kaiken laittanut kuntoon tehdäkseni myönteisen vaikutuksen potentiaalista äijää varten. 

Juuri ovikellon soidessa rakas kissani vääntää kunnon tortut hiekkalaatikkoon ja asuntoon tulvahtaa yökkimistä nosttava kakkakatku. Mitäs sitten tehdään?

Mietinkö, että meni mahdollisuudet vai toteanko, että jos äijä ei kakan katkua kestä ei se kestä mitään muutakaan? Mitä ap ehdottaa? Niin, ja kissan lirit siihen päälle? Huoh!

Tällä naisella oli kaikki muu täydellistä mutta kissanboksissa varmasti kuukauden tuotteet  huonosti peiteltynä ja se kusi haisi toiselle puolelle kämppää suljetun ovenkin läpi

Vierailija
6/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä karmea. Huh.

Vierailija
7/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä naisella oli kaikki muu täydellistä mutta kissanboksissa varmasti kuukauden tuotteet  huonosti peiteltynä ja se kusi haisi toiselle puolelle kämppää suljetun ovenkin läpi

Neuvosi on huono. Tuo on nimittäin jo sen luokan välinpitämättömyyttä lemmikkiä kohtaan, että sitä ei pidäkään peitellä. Vai haluaisitko muka, että tuo taipumus laiminlyödä velvoitteita kävisi ilmi vasta myöhemmin?

Vierailija
8/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se yksi kikkare mihinkään haise, jos sen heti poistaa siitä. 

Silloin haisee, jos niitä pissoja ja kakkoja ei siivota pariin kolmeen päivään.. Olen hoitanut kaverin kissoja ja ei todellakaan haise kun putsaa veskin päivittäin  tai kahdesti päivässä. Mutta kun kaverin kotona on haissut, olen arvellut ettei ole siivottu ainakaan kolmeen päivään. 

Vierailija
9/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkua buhuu buhuu alapeukkua, naista opstettiin, mies opastaa naista buhuu alapeukkua väärin tehty

Vierailija
10/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan sopii hyvin "unohtaa" pyykkiteline alusvaatteineen johonkin sopivasti näkösälle.

Vierailija
11/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kunnon(!) hiekkaa. Laatikko ei löyhkää, vaikka siellä vähän jotain oliskin. Laatikon ei kuulu haista metrien päähän, eikä hyvä hiekka kulkeudu tassuissakaan.

Vierailija
12/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaa ei ole ja yhdenkään miehen takia en eväänikään liikuta. Kahvia voin keittää, päälläni on verkkarit ja t-paita. Panemaan kuitenkin on tulossa niin mitä väliä.

Vierailija
13/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama neuvo pätee asuntonäytössä. Kävimme katsomassa muuten sopivanoloista asuntoa mutta inhottava kissanhaju tyrmäsi kiinnostuksen alkuunsa.

Vierailija
14/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oikein hyvä vinkki, jota monet eivät ajattele. Kuinka usein sinä putsaat ja erityisesti peset kissanhiekkalaatikon? 

Vierailija
15/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se yksi kikkare mihinkään haise, jos sen heti poistaa siitä. 

Silloin haisee, jos niitä pissoja ja kakkoja ei siivota pariin kolmeen päivään.. Olen hoitanut kaverin kissoja ja ei todellakaan haise kun putsaa veskin päivittäin  tai kahdesti päivässä. Mutta kun kaverin kotona on haissut, olen arvellut ettei ole siivottu ainakaan kolmeen päivään. 

Kyllä se just väännetty kissanpaska vaan haisee niin aromikkaalle, että oksat pois! Terv. kissanomistaja.

Vierailija
16/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole kissaa.

Vierailija
17/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ulos ja mies sisään!

Vierailija
18/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, kyllähän sitä miehet sietää aika paljon kunhan vaan pillua heruu. Eli siis vinkin pitäisi olla että tarjotkaa pillua jos nyt kerta miehen pitää kotiin asti tulla.

NÄIN ON !

Jos siihen naaraksen luolaan eli luukkuun asti tarvii vaivautua, kohteliasta ja vähintäänkin kohtuullista on että pillua on tarjolla. Jos on niin heikot tarjottavat että se koko homman pääasia uupuu, niin antakaa olla sitten kokonaan.

Vierailija
19/19 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kyllähän sitä miehet sietää aika paljon kunhan vaan pillua heruu. Eli siis vinkin pitäisi olla että tarjotkaa pillua jos nyt kerta miehen pitää kotiin asti tulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi